בן שמעון: "המשחק היה תענוג". אדרי האשים את השחקנים

אשדוד הביסה 0:4 את בני יהודה והמאמן מרוצה: "לא שקענו בבאסה אחרי ההפסד לפ"ת, נמשיך לשחק כדורגל טוב ולא משנה מה יקרה". מנגד, בשכונת התקווה כועסים: "למי ששיחק יש אחריות כמו לצוות". וגם: מתי יהיה מאמן חדש

(גודל טקסט)

בסיבוב שעבר ניצחה בני יהודה 0:1 את מ.ס אשדוד. הערב (רביעי) המצב היה שונה לחלוטין כאשר הקבוצה של רן בן שמעון הביסה 0:4 את יריבתה ללא כל קושי. בעוד הקבוצה מעיר הנמל העפילה למקום הרביעי וחולמת על אירופה, האורחת עם משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון כאשר עדיין לא ברור מתי יהיה מאמן על הקווים. רן בן שמעון היה מרוצה מהאופי שהפגינה הקבוצה שלו לאחר ההפסד המתסכל 2:1 למכבי פתח תקווה, בעוד בשכונת התקווה הציגו משחק גרוע אפילו יותר בהשוואה להפסד 3:1 להפועל כפר סבא.

רן בן שמעון: "מעבר לגולים היה כדורגל כיפי, נהנינו. היה לנו אירוע משמעותי השבוע שהיינו צריכים להתמודד עם ההפסד, התאוששנו והסתכלנו על הכדורגל כדבר חיובי ולא שקענו בבאסה בלי קשר ליריבה בכלל, הוצאנו מעצמנו הרבה מאוד. אני מרגיש את השחקנים שלי. היינו מאוד חדים ומרוכזים וכשאנחנו עושים את זה אנחנו משחקים כדורגל יפה, ממש נהניתי מהצד".

איך מרימים את השחקנים מההפסד הדרמטי ועד לניצחון המשכנע: "כבר למחרת בדקנו מה טוב ומה פחות טוב. לא עסקנו בהאשמות, קיבלתי גם אני ביקורת, אנחנו מסתכלים על הביקורת תמיד כבונה ולא מורידים אחד את השני. המצב רוח היה טוב כבר שנה אחרי המשחק. אנחנו נמשיך לשחק כדורגל חיובי השנה ולא משנה מה יקרה. לעתים יהיו נפילות אבל אנחנו נמשיך. השחקנים יצרו היום המון מצבים, המשחק הסתדר לנו טוב מההתחלה".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

נלחמים על כרטיס לאירופה? השינוי הגדול בהשוואה לאשתקד: "השחקנים האלה עושים תהליך מדהים, הם יום-יום מגיעים למגרש ומתאמנים יותר טוב, הצלחנו לשכנע אותם בין רמת אימון שונה לבין רמת תוצאות שונות. הם עולים ברמת המיקצעונות ורמת ההשקעה. השחקנים האלה רוצים ללמוד כל הזמן ואני גם רואים שחקנים שלפני שלושה ימים היו ממש לא טוב ואפילו היו ברצפה – הצלחנו בתור מערכת להרים אותם ולהביא אותם לרמה טובה".

מן הצד הכתום, כפיר אדרי נשאל מתי יהיה מאמן לבני יהודה: "הבעלים אמר את זה השבוע בקול רם – ברגע שהוא ימצא את המאמן המתאים למועדון שכולם יחשבו שהוא מתאים – זה יקרה. המצב צועק, המצב לא טוב, הקבוצה עם צמד מאמנים שמתפקדים אמנם לא מבחינת תוצאות אבל אנחנו עובדים. במבחן התוצאה נכשלנו כולנו אך לא נביא העיקר כדי להביא אלא רק מי שיכול לעזור לבני יהודה".

כמה זמן אפשר להמשיך ככה: "אנחנו מנסים, אנחנו רוצים למצוא את הבן אדם. ברור שאנחנו לא רוצים שהמצב הזה יימשך. אנחנו מנסים לעשות את המיטב כדי שלא ניראה ככה אבל לא צריך מאמן כדי ששחקנים כאלה ייראו ככה אחרי המשחק. לשחקנים יש היום לא פחות אחריות מאשר הצוות. נעשה את כל המאמצים כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ".

כפיר אדרי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי