אקיניימי יעזוב, ניסיונות קדחתניים להנחית את דומביה

אקינסולה אקיניימי | ברני ארדוב

בלם מכבי נתניה ישוחרר, הקבוצה נתקלת בקשיים להביא לישראל את הקשר מחוף השנהב. במועדון נרגעו אחרי ה-0:1 על כפ"ס: "אוויר לנשימה, פלייאוף תהיה הצלחה ענקית". מחמאות לאלמוג כהן: "לא שוכחים מה היה באשדוד"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

"אוויר לנשימה", כך הגדירו במכבי נתניה את הניצחון אמש (רביעי) 0:1 על הפועל כפר סבא, שהרגיע מעט את התקופה הפחות טובה של היהלומים, שכללה שני ניצחונות בלבד בכמעט סיבוב שלם – ב-12 המחזורים האחרונים.

צפו בתקציר: 0:1 למכבי נתניה על הפועל כפ"ס

המאמן ההולנדי של נתניה, ריימונד אטוולד, ערך לא מעט שינויים בהרכב הפותח, כשבחר להציב את אלמוג כהן כבלם וזאת במקומו של אקינסולה אקיניימי המאכזב, שכלל לא היה בסגל וצפוי לעזוב את המועדון בחלון ההעברות.

כהן זכה למחמאות על תפקודו בתפקיד שבו לא שיחק זמן רב. גם קוואן פרייטר, שהכריע את המשחק בצ'יפ אלגנטי, נהנה מפרגון וממשיך להיות הזר הכי משמעותי של נתניה העונה. האופציה על שחקן ההתקפה היא של נתניה, אשר תצטרך להחליט האם היא מממשת אותה ומחתימה אותו לשלוש שנים נוספות.

"זה ניצחון חשוב מאוד" אמרו בנתניה. "קשה להגיד שהיה לחץ כי צריך להיות בפרופורציות. אנחנו נמצאים במקום שקיווינו להיות בו בתחילת השנה במקרה של תסריט חיובי. תחילת השנה הייתה מדהימה והכול, אבל פלוס מינוס זה המקום שרצינו להיות. אם כן נגיע לפלייאוף העליון זו תהיה הצלחה ענקית. אנחנו בסך הכל לא רצינו להיות בתחתית".

קוואן פרייטר
קוואן פרייטר | ברני ארדוב

ולצד אקיניימי שצפוי לעזוב, בנתניה עדיין מנסים מספר פתרונות על מנת להנחית את קשר הרכש מחוף השנהב, אבובאקר דומביה, דבר אשר נתקל בקשיים בשל סגירת בנתב"ג. בנתניה כן שלחו חוזה מסוכם, דבר אשר מהווה תנאי להנחתת חריגים, אך עדיין לא קיבלו אישור ומנסים עוד מספר פתרונות, כאשר בקבוצה נותנים לכך מספר ימים נוספים.

מי שרשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת הוא החלוץ פרננד גורי, אשר חתם בקבוצת הנוער אך בשל אי פעילות המחלקה בימי הסגר, נרשם בקבוצה הבוגרת כזר השישי, בהיעדר כמות רבה של חלוצים בסגל של אטוולד.

"הרגשתי טוב כבלם" סיכם בסיום הקפטן והבלם הנולד אלמוג כהן. "בסופו של דבר בכל תפקיד שהמאמן יצטרך אותי אשחק, כך שאני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. ננסה להתאושש כמה שיותר מהר ולבוא מוכנים לאשדוד. אנחנו לא שוכחים מה היה שם ונקווה לפצות על זה. כל משחק לגופו ומאוד קשה. יהיה משחק לא פחות קשה ממול כפ"ס ונקווה להשאיר את הנקודות אצלנו".

אלמוג כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי