אלישע נעצר: הפועל כפר סבא הפסידה למכבי נתניה

צפו בתקציר: הירוקים נכנעו 1:0 ליהלומים ונעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים. קוואן פרייטר כבש את שער הניצחון לאטוולד, בישול גדול של חן עזרא

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, במקביל למשחק העונה שנערך בבלומפילד בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. אשדוד הביסה 0:4 את בני יהודה באצדיון הי"א, ובמושבה, מכבי נתניה עצרה את אלישע לוי והפועל כפר סבא הלוהטת עם ניצחון 0:1 קטן משער של קוואן פרייטר.

הירוקים הגיעו למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים תחת המאמן החדש, ושלושה משחקים ללא הפסד, כשמנגד, מכבי נתניה הגיעה למשחק אחרי הפסד למכבי תל אביב, וניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. במפגש האחרון בין הקבוצות, נתניה ניצחה 0:3 בצורה מרשימה, אך הפעם כפר סבא הייתה ראויה להרבה יותר מהפסד קטן ולא משכנע.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הצהובים, שלחצו ללא הפסקה על הפועל כפר סבא בכל חלקי המגרש וגרמו לטעויות רבות של בלבול בהגנה. בדקה ה-46, רגע לפני הירידה להפסקה, כדור עומק מושלם של חן עזרא השאיר את פרייטר לבד מול איתמר ישראלי. החלוץ דהר לשער ועם הרבה קור רוח הקפיץ באלגנטיות מעל השוער. 0:1 למכבי נתניה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

במחצית השנייה הקבוצה של אלישע לחצה ועשתה הכל כדי לחזור למשחק, והייתה קרובה מאוד עם החמצה ענקית בדקה ה-94 של טום שלח. המגן הרמה ענקית מבן רייכרט והיה פנוי לגמרי ברחבה, אך נגיחה שלו פספסה את המסגרת. כפר סבא מפסידה 1:0 בסיום, נתניה חוזרת למסלול הניצחונות ועולה למקום השישי בטבלה, באופן זמני, עם קצב צבירת נקודות לא מרשים במיוחד: 23 נקודות ב-17 משחקים. מנגד, כפר סבא נשארת במקום העשירי בטבלה, רק חמש נקודות יותר מהפועל תל אביב האחרונה.

ריימונד אטוולד , אלישע לוי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי