אבוקסיס: "אין לנו כלים לעשות דברים מיוחדים, צריכים להתחזק"

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ההפסד 1:0 בסכנין: "המצב היחידי של שתי הקבוצות היה השער. מרסלו מלי? לא אדבר על שחקנים באופן אישי, אבל חבל שעשינו טעות". וגם: כיאל חגג שער בכורה ואביטון החמיא לשחקנים

(גודל טקסט)

בירם כיאל מצא את עצמו יושב בבית זמן רב ומחכה להצעה, למרות עשור מוצלח מאוד בבריטניה, תחילה בסלטיק ואחר כך בברייטון ובצ'רלטון. היחידה שקפצה על המציאה הייתה בני סכנין, שבמפתיע הצליחה לצרף את אחד הלגיונרים הבכירים באמצע חודש נובמבר.

הערב (חמישי), אחרי קצת יותר מחודשיים די מוצלחים וימים ספורים לאחר שהתאושש מקורונה, הוא כבש את שערו הראשון העונה והעניק לבני סכנין 0:1 יקר מאוד על הפועל באר שבע, ניצחון ראשון שלה ב-2021 שפתח עבורה פער של ארבע נקודות מהקו האדום, בעוד יוסי אבוקסיס והפועל באר שבע עם הפסד ראשון מאז ה-2:1 למכבי פ"ת ב-23.12, הפסד שהוריד אותה למקום החמישי והיא כבר במרחק שש נקודות ממכבי תל אביב השנייה ו-11 מהמוליכה מכבי חיפה.

צפו בשער של כיאל ובתקציר הניצחון

יוסי אבוקסיס הודה בסיום: "היה רצון גדול לנצח, השחקנים נלחמו, אבל לא הבאנו מספיק איכויות כי אין לנו מספיק כלים לעשות דברים מיוחדים. סכנין סגרה אותנו טוב, אנחנו לא הצלחנו להביא את הדברים לידי ביטוי מבחינה התקפית וזהו. המצב היחידי של שתי הקבוצות היה השער, ספגנו את השער בגלל טעות קשה וזה חבל מאוד".

לואי טאהא | מאור אלקסלסי

מה הוא מצפה מהסגל הקיים: "אנחנו צריכים להתחזק בחלון ולהתחזק כמו שצריך, אמרתי את זה גם כשניצחנו. אלטון שחקן איכותי והוא פצוע וגם היום שיחק רק כמה דקות. יש לנו שחקנים נוספים בחלק הקדמי, אבל הם לא יכולים לשחק והם חסרים לנו".

על הטעות של מרסלו מלי: "לא אדבר על שחקנים באופן אישי, אבל חבל שאנחנו עשינו טעות".

מלי. טעות שלו הובילה לשער | מאור אלקסלסי

ניסו אביטן לעומת זאת היה מאושר ואמר: "זה היה יום טוב אחרי תקופה מאוד לא נעימה שעברנו, אבל הגדולה של המועדון זה לדעת להתאושש ממשברים ואנחנו עושים את זה פעם אחרי פעם. לא הצגנו כדורגל גדול, אבל היינו איכותיים והגיע לנו הניצחון – אני מרוצה מהבחורים".

אביטן נשאל על חוסר המחץ בחלק הקדמי והתייחס לראשונה לרכש החדש, דיין קלי: "הוא עדיין לא בכושר, אבל ראינו את האיכויות שלו. אנחנו עוד רוצים להעמיק טיפה את הסגל, אבל זה סגל טוב, חבורה של גברים שיודעים את העבודה ואני שמח שגם ניצחנו בבית. אני מאמין בסגל ואחרי ששיחקנו בתנאים לא תנאים הכל מאחורינו ואני מקווה שנדע לעשות את העבודה גם במשחק הבא ביום שני".

אביטן המאושר בסיום | מאור אלקסלסי

בירם כיאל סיפר לאחר שערו הראשון בליגה מאז שחזר: "זה ניצחון חשוב למועדון ולאוהדים. עברנו שבוע קשה, היו לנו תשעה שחקנים שנדבקו בקורונה ורק לפני יומיים חזרנו להתאמן בסגל מלא. זה ניצחון סופר חשוב ונכון שלא היה משחק ברמה גבוהה, אבל נתנו את הלב והנשמה והשארנו את הנקודות פה בסכנין. הפסדנו משחקים שלא היינו צריכים להפסיד לאחרונה ובדוחא אנחנו צריכים לדעת לשחק חזק ואגרסיבי, מה שלא עשינו במשחקים לפני כן".

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי