הוכנבוים לא שוחרר, חדרה מינתה את מנחם קורצקי למאמנה החדש

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

יממה לאחר הפרידה משרון מימר, הקבוצה הודיעה על מחליפו שיעמוד על הקווים כבר ביום שני נגד סכנין. עוד קודם לכן נעשתה פנייה למאמן הפועל נוף הגליל, אך הוא החליט להישאר בשורות מוליכת הליגה הלאומית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

24 שעות סוערות בהפועל חדרה. רק אתמול (חמישי) נפרדה הקבוצה מהמאמן שרון מימר, שפוטר לאחר ההפסד 1:0 לקריית שמונה, אשר היה הרביעי ברצף של הקבוצה מהשרון, וכבר היום מונה מחליפו: מנחם קורצקי, שמחר יתייצב לאימון בכורה ויעמוד על הקווים ביום שני נגד בני סכנין.

צפו: חדרה נכנעה לק"ש ומימר פוטר

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, צפה אמש במשחק מהספסל במהלך המחצית הראשונה, ולאחר ההפסקה עלה ליציע והבין כי "הקבוצה נמצאת במשבר וחייבת זעזוע". לכן, מיד לאחר המשחק מימר פוטר בתום שיחה קצרה עם אורן גולן ופנייה רשמית ראשונה נעשתה תחילה לירון הוכנבוים, מאמן מוליכת הליגה הלאומית הפועל נוף הגליל שלא זכה לשחרור ועל כן ראשי חדרה עברו למועמד הבא שעלה על ידם בישיבת חירום אמש, מנחם קורצקי שעל מועמדותו פרסמנו כבר ביום רביעי.

מנחם קורצקי בן ה-46 נעדר מליגת העל בשנתיים האחרונות, מאז סיים את דרכו בהפועל רעננה בדצמבר 2019. הקבוצה האחרונה שאימן הייתה הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, אליה הגיע בינואר שעבר ועזב ביוני האחרון מסיבות בריאותיות. כידוע, בעברו היה קורצקי שוער וכמאמן החל את דרכו בהפועל רמת השרון ב-2012/13, המשיך לרעננה, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקווה, מכבי נתניה, שוב ברמת השרון, והפועל תל אביב עד סגירת המעגל עם קדנציה שנייה ברעננה ומשם לראשון לציון.

מנחם קורצקי | הפועל חדרה

כאמור, האופציה הראשונה של חדרה הייתה ירון הוכנבוים, שבדק את האופציה להשתחרר מנוף הגליל, אבל ההנהלה לא הסכימה והוכנבוים החליט להישאר ולנסות להעלות את הקבוצה לליגת העל. הוכנבוים אמר: "הפועל חדרה אכן פנתה אליי, העברתי את הפנייה לגיל ברעם, ראש העיר נכנס לעניינים והם הבהירו לי שהם לא רואים מצב שאני עוזב את המועדון. אני שמח להישאר בהפועל נוף הגליל שכבר מזמן הפכה לביתי השני".

בקשר למשחק שנערך אתמול באצטדיון בנתניה, בהפועל חדרה התאכזבו מהתוצאה בסיום, אך גם מהכרטיס האדום שספג מרשל אודה. "דווקא משחקן זר ברמתו אתה מצפה שידע להתנהג" אמר גורם במועדון.

שרון מימר
מימר. בחדרה מצאו מחליף במהרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי