שרון מימר פוטר מהפועל חדרה, פנייה כבר נעשתה לירון הוכנבוים

ראשי המועדון החליטו על סיום ההתקשרות עם המאמן לאחר ה-1:0 במפגש התחתית, בסיום המשחק הוא טען: "לא מתעסק בשמועות ובקשקושים, מאמין בקבוצה שנבנתה כאן". מאמן נוף הגליל מהלאומית יחליפו?

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו בספורט1, שרון מימר סיים את דרכו בהפועל חדרה בעקבות ההפסד הביתי הערב (חמישי) 1:0 להפועל קריית שמונה.

בהנהלת חדרה בחנו את האפשרות לסיים את ההתקשרות עם מימר עוד לפני המשחק בנתניה, אולם קיוו שבמשחק הקריטי הוא יצליח להוביל את הקבוצה לניצחון וכך יקבל הזדמנות נוספת לחלץ אותה מהתחתית. עם זאת, ההפסד הערב הוביל לסיום דרכו וחדרה כבר פנתה רשמית לירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל, מוליכת הליגה הלאומית, שהבטיח להשיב ביממה הקרובה אם בכוונתו להצטרף.

בחדרה החליטו על ההודעה המהירה על פיטורי מימר, דקות ספורות לאחר המשחק, מכיוון שכבר ביום שני תפגוש הקבוצה את בני סכנין למשחק קריטי נוסף. בין המועמדים להחליף את מימר, למקרה שהוכנבוים יסרב, נמצאים גם עמיר תורגמן, מנחם קורצקי, אופיר חיים וליאור זאדה.

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי

עוד לפני ההודעה הרשמית, שרון מימר התייצב בעמדת הראיונות ואמר על ההפסד הרביעי ברציפות והאפשרות שיפוטר: "לא שמעתי כלום מההנהלה ואני לא מתייחס למה שאומרים. אם למישהו מההנהלה יש מה לומר לי, הדלת פתוחה. היחסים בינינו טובים ופתוחים והם יכולים להגיד לי הכל. מי שראה את המשחק, היו לנו דקות טובות ולצערי לא ניצלנו את המומנטום הטוב. הכדור לא רצה להיכנס ואנחנו עשינו טעות ונתנו מתנה. מה שאני לוקח מהמשחק זה שיש כאן קבוצה טובה ואיכותית, כשהמומנטום ישתנה אנחנו נשיג את המטרות שלנו. לא מתעסק בשמועות ובקשקושים, אני מאמין בקבוצה הטובה שנבנתה כאן".

עוד אמר מימר לאחר המשחק: "היה כאן שופט בכיר, אבל אנחנו השנה סובלים משריקות 50-50. אני חושב שהגיע צהוב שני לאנסה ואמרתי לשופט שחבל שהוא לא נתן לו, אבל זה ביני לבינו וזה לא קשור למשחק ולא הכריע אותו".

ומה היה למנצח לומר? קובי רפואה סיכם: "ידענו שחדרה עם הגב לקיר, מבחינתם זה היה משחק חשוב, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. יוג'ין היה יכול להכפיל את כמות השערים שלו, אבל 0:1 זה גם שלוש נקודות והפנים קדימה ליום ראשון. פלייאוף עליון? זו ליגה כל כך שוויונית שאם אתה לא מנצח פה, אתה מסתכל לתחתית. ועכשיו פתאום מסתכלים למעלה. אנחנו רוצים כמה שיותר למעלה, המטרה היא פלייאוף העליון ואני לא מפחד להגיד את זה".

קובי רפואה
קובי רפואה | שלומי גבאי

על מערכת היחסים עם שרצקי: "בואו נעשה סדר – היחסים שלי עם איזי טובים ואפילו מצוינים. לפעמים יש חילוקי דעות כמו בכל מקום. אנחנו מדברים המון. בכל פעם אני שומע דברים אחרים בתקשורת. שאני אלך למקום כזה או אחר אם הוא לא יביא לי חיזוק. כל עוד איזי ירצה אותי, אני בקריית שמונה ולא רק השנה. יש לי קבוצה טובה ואני נהנה פה מאוד. חיזוק או לא, אנחנו נפתור את זה". 

יוג'ין אנסה התייצב גם הוא בעמדת הראיונות וסיפר: "הניצחון הזה מרגיש טוב. אני שמח מאוד עבור הקבוצה, חזרנו לנצח אחרי שבשבוע שעבר הפסדנו נגד בית"ר. עכשיו אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק ונראה מה יהיה נגד הפועל ת"א במשחק הבא".

החלוץ גם נשאל אם לא הגיע לו כרטיס אדום על עבירה מסוכנת והודה: "היה לי מזל שלא קיבלתי כרטיס אדום, אבל זה המשחק. הניצחון הערב היה חשוב מאוד עבור הקבוצה, בגלל שהרגשנו רע אחרי ההפסד לבית"ר. יש לקבוצה ציפיות גדולות לעונה".

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי