בלאגן בק"ש: לוסיו תקף את דהן והושעה, בראון חיובי לקורונה

החלוץ לא ייכלל בסגל להפועל ת"א בגלל תקרית אלימה עם הבלם ויעמוד לוועדת משמעת פנימית: "מגנים בחריפות כל מעשה אלימות". הקשר סובל מתסמינים וייעדר. וגם: חגיגות הניצחון על הפועל חדרה

(גודל טקסט)

אירוע חמור בקריית שמונה. הקבוצה הצפונית הודיעה הבוקר (שישי) כי מלך שערים שלה, לוסיו, הושעה מכל פעילות לאחר אירוע אלים שהתרחש בתוך המועדון בינו לבין אורי דהן. לקראת סיום הניצחון 0:1 על הפועל חדרה אמש, הבלם יצא קדימה ולא מסר לחלוץ, שהגיב בזעם וצעק לעברו: 'חכה חכה שאני אפגוש אותך בחדר ההלבשה אחרי המשחק'. העימות המשיך לחדר ההלבשה שם הפך לפיזי ואנשי הצוות מנעו אירוע חמור יותר.

החלוץ הברזילאי הושעה על ידי המאמן קובי רפואה, לא ייכלל בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב (ראשון החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית ביום שני. במקביל, הקשר סמואל בראון, שהשלים אתמול 90 דקות נגד חדרה, סובל מתסמינים ונמצא חיובי לקורונה, גם יתר אנשי המועדון עברו בדיקה וממתינים לתוצאות.

בהודעה הרשמית מטעם קריית שמונה נכתב: "בשל עבירת משמעת אלימה של השחקן, לוסיו, כלפי שחקן אחר בקבוצה, החליט מאמן הקבוצה קובי רפואה להשעותו מכל פעילות בקבוצה עד לאחר המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. מועדון הכדורגל הפועל איתוראן קריית שמונה שלאורך שנים מוביל ומשמש דוגמה למלחמה באלימות, מגנה בחריפות כל מעשה אלימות וכאמור מטפל ויטפל בנושא ברצינות הראויה לו".

אורי דהן | אריאל שלום
קובי רפואה
קובי רפואה | שלומי גבאי

לפני כל זה, היה גם משחק אתמול. בקריית שמונה הבהירו אמש לשחקנים כי הם נמצאים ב"צומת דרכים" לפני המשחק נגד הפועל חדרה, זאת בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור הקודם. לשמחתו של המאמן קובי רפואה, השחקנים שלו הבינו היטב את המסר והשיגו 0:1 חשוב למאבקי הפלייאוף העליון.

"זה היה ניצחון ששווה שש נקודות, כי אם היינו מפסידים אז היינו במאבק בתחתית וכעת הראש לפלייאוף העליון" אמרו בסביבת המועדון לאחר המשחק. בקבוצה שיבחו את חוליית ההגנה ואת החלוץ יוג'ין אנסה, שכבש שער ניצחון אדיר במשחק, אך באותה נשימה, שוב דובר על התקופה הרעה של החלוץ לוסיו מרינאו.

מלבד העובדה שהחלוץ הברזילאי נראה לא מרוכז במשחקים האחרונים, הוא גם היה עצבני במשך דקות רבות. "לוסיו שחקן מצוין שכבר הוכיח את עצמו אבל הוא חייב לקחת את עצמו בידיים" אמרו בק"ש. בכל מקרה, בקבוצה הצפונית כבר מתרכזים במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב.

לגבי הסגל, הבלם עידן נחמיאס ספג מכה באפו וייבדק לקראת המשחק נגד האדומים, כמו גם המגן דור אלו, שספג מרפק בראשו ממרשל אודה מחדרה. לגבי חלון העברות, בקריית שמונה ממשיכים לדבר על במועד הקרוב בכדי להעמיק את הסגל, אך בינתיים הצוות נתקל בסירוב מצד הבעלים איזי שרצקי. בקבוצה מקווים כי הניצחון יחזיר לשרצקי את הרעב, שיסכים לדרישות של הצוות המקצועי.

יוג'ין אנסה חוגג עם שחקני קריית שמונה
יוג'ין אנסה חוגג עם שחקני קריית שמונה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי