ביקורת על הזרים וסאגת שיר צדק: הפועל ב"ש מתאוששת מההפסד

אלטון אקולטסה | מאור אלקסלסי

האכזבה ממלי, המתיחות המקצועית מול הבלם שלא נכלל בסגל ב-1:0 לסכנין למרות שוויטור וביטון בחוץ והתובנות של אבוקסיס. הקבוצה מחפשת רכש, המאמן המאוכזב יערוך שינויים בהרכב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סובלת בתקופה האחרונה מפציעות ומכת קורונה, אבל אתמול (חמישי), גם ביום בו ז'וסואה נמצא על המגרש ורוב השחקנים החלימו, עושה רושם שהיא רחוקה מלהציג את היכולת האמיתית שלה והיא אכזבה עם הפסד 1:0 לבני סכנין. חלק מהאש הופנתה כלפי מרסלו מלי, שאיבד כדור במרכז השדה שהוביל לגול של בירם כיאל. במועדון מרגישים שהשחקן סובל מעליות וירידות ולא מצליח להתייצב ומתלבטים מה לעשות עם שחקני הרכש, כיוון שגם ג'ונתן אגודלו לא מצליח להתאקלם.

צפו בתקציר: הפועל ב"ש הפסידה 1:0 לבני סכנין

לפני שנתייחס למשחק, ראוי לציין כי לאחרונה חלה מתיחות מסוימת עם שיר צדק. הבלם לא נספר ויוסי אבוקסיס מעדיף שחקני נוער ואת איתן רצון על פניו. במועדון רוצים להראות לצדק את הדרך החוצה ואתמול הסבירו כי "אם יביא הצעה, לא נעמוד בדרכו". צדק לא נכלל אתמול בסגל למרות שמיגל ויטור ועמית ביטון מחלימים מפציעות.

לגבי היכולת, אבוקסיס כבר הבהיר להנהלה שעל הקבוצה להביא שני שחקני רכש כדי להיראות טוב יותר. הוא רוצה שחקן בכנף שמאל ואולי עוד שחקן למרכז השדה. "הוא עושה שימוש נכון עם הסגל שיש לו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקבוצה הגיעה לשלב בתים. למרות פתיחת עונה פחות טובה, אנחנו עדיין שש נקודות מהמקום השני. מצד שני, זאת לא היכולת שהיינו רוצים לראות", אמרו בב"ש.

על המשחק אתמול אמרו בקבוצה: "הבעיה העיקרית היא שכמעט בכל משחק מחליפים הרכב, הסגל לא יציב. אין קביעות. ברגע שזה קורה הקבוצה לא יציבה. זה עדיין לא מצדיק את היכולת שראינו אתמול. יש ציפייה גדולה מהזרים וגם חלק מהישראלים לא מתפקדים ולא מוכיחים שמגיע להם לשחק לאורך זמן. יוסי ייקח את זה בחשבון לקראת השבוע הבא".

שיר צדק | מאור אלקסלסי

חלק מהשחקנים חושבים שאבוקסיס לא זקוק דווקא לשחקן כנף. סינטיהו סלליך פצוע, אבל במועדון מסבירים שהוא ואלטון אקולטסה סובלים, כמו כל הקבוצה, מתנודות ביכולת. מרואן קבהא צפוי לשוב בשבוע הבא מול מכבי תל אביב לסגל, אך לא ברור אם זה יהיה כבר במשחק ביום שני או רק בגביע בשבת הבאה מול הצהובים. גם עמית ביטון צפוי לשוב לסגל.

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי