בעקבות שרשרת ההדבקה: בית"ר שוקלת החזרת חלק מהזרים לסגל

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

ביוון חוששים להחתים את קונטה, ורדסקה ביקש להישאר והזרים שמועמדים לא יכולים להגיע. אחרי 20 נדבקים, הבלאגן חוגג: "שחקנים הגיעו לבית וגן עם כאבים". בעקבות התמונה שפרסם עטר: המועדון ייקנס ב-1,000 ש"ח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במנהלת הליגה בוחנים את ההשלכות של שרשרת ההדבקה בבית"ר ירושלים. הקבוצה, שעד השבוע שעבר ספרה נדבק אחד, אלירן עטר, הודיעה ביממה אחת על 19 נדבקים נוספים. עדיין לא ברור מה יהיו תוצאות הבדיקה, אבל אם יתקבלו ממצאים שמעידים על התנהלות לקויה, ייתכן ובית"ר תיקנס. בשבוע שעבר העלה אלירן עטר פוסט ובו עידן ורד, ירדן שועה ואורן ביטון עימו ברכב. עטר הוא היחיד שלא נמצא ברשימה, כיוון שכבר חלה בקורונה בעבר. במנהלת לא עברו לסדר היום, אבל הקנס יהיה מינורי: 1,000 שקלים בלבד. הסיבה: נסיעה של יותר משלושה שחקנים ברכב אסורה לפי התקנות. בנוסף, במנהלת החליטו לקנוס ב-500 שקלים כל שחקן שלא יעטה מסיכה.

בבית"ר טוענים כי מספר שחקנים הגיעו אתמול, בשעות הבוקר, לבדיקות הקורונה עם כאבים עזים. כך למשל, טל בן חיים ואיתמר ניצן הודיעו מראש כי הסיכוי שנדבקו גבוה בשל פיתוח תסמינים ועלי מוחמד התלונן על כאבים בגוף. שישה שחקנים, מתוכם שלושה מהנוער, נשארו במתחם משום שהיו היחידים שחשו בטוב ובמועדון הבינו שיממה לא קלה עומדת לעבור עליהם. "מיד שחררנו את השחקנים הביתה", אמרו אתמול, "כי ידענו שאם יהיה אימון יהיו לזה השלכות. כל שחקן חשש להתקרב לשחקן אחר, כי לא ידענו מי נדבק ומי לא. חששנו מעוד חמישה נדבקים, בסוף היו יותר".

השחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה אתמול הם טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חלאופילו פלייטר, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה וגם קים זיבת, שוער קבוצת הנוער. הם הצטרפו לאופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדסקה ומתאוסיניו, שכבר אובחנו מוקדם יותר השבוע. שחקני הסגל שלא נדבקו הם אורי מגבו, אביאל זרגרי, אוראל דגני, נתנאל דלויה, לירן רוטמן, רז ברוכיאן ורוי דוגה.

אנטואן קונטה, שנמצא בצרפת, צפוי להודיע בשבוע הבא לבית"ר על חזרתו לארץ. במועדון עדיין בודקים את ההיבטים המשפטיים של המהלך הזה וינסו להשתחרר מהחוזה שלו. יחד עם זאת, במועדון מבינים שאף מועדון לא יסכים להחתים את קונטה עד הערעור שייערך בעניינו (כולל א.א.ק אתונה שבכלל ניסתה להחתימו לקיץ) ולכן הסיכויים שיירכש כעת לא ריאליים. לכן, במועדון שוקלים אפשרות להחזיר את כל הזרים לסגל, כולל דיוגו ורדסקה, מתוך הבנה שבמצב הנוכחי הקבוצה לא תוכל להחזיק מעמד ולהתחרות באמת ברביעייה הראשונה, כפי שהבעלים משה חוגג מצפה.

אנטואן קונטה, עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי