19 חיוביים לקורונה בבית"ר, המשחק נגד מכבי פ"ת נדחה

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בלאגן גדול בבירה: תשעה שחקנים נוספים נדבקו בנגיף, והם הצטרפו לשמונה שכבר אובחנו ושני אנשי צוות. בהתאם לכך, משרד הבריאות קבע כי פעילות הקבוצה הופסקה לחלוטין באופו זמני. בין הנדבקים: שועה, ורד ומוחמד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי התייצבו הבוקר (חמישי) לבדיקת קורונה נוספת, כשהלחץ בקבוצה גדל. אתמול פרסמנו כי שחקן הקבוצה הודיע למועדון שפיתח תסמינים, ובשעות הערב פרסם המועדון כי נמצאו תשעה שחקנים נוספים חיוביים לנגיף לאחר סבב נוסף של בדיקות, והם הצטרפו לשמונה שכבר אובחנו ושני אנשים מהצוות הרפואי.

השחקנים שנמצאו הבוקר חיוביים לקורונה הם טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חלאופילו פלייטר, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה וגם קים זיבת, שוער קבוצת הנוער. הם הצטרפו לאופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדסקה ומתאוסיניו, שכבר אובחנו מוקדם יותר השבוע.

בהתאם לכך, משרד הבריאות קבע כי פעילות הקבוצה מהבירה תופסק לחלוטין באופן זמני והמשמעות היא שמשחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקווה, שהיה אמור להיערך ביום שבת הקרוב, נדחה למועד אחר אשר יימסר בהמשך. בתחילת השבוע הקרוב יעברו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שנמצאו שליליים בדיקות נוספות לקביעת סטטוס החזרה לפעילות.

מיד לאחר הפרסום על ההדבקות בסגל, ירדן שועה פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו ביחד עם בת זוגו וכתב: "קורונה אמרו לי". מבחינת מנהלת הליגה, בית"ר ירושלים צפויה לספוג קנס על כך ששחקני הקבוצה הפרו את הנחיות הקורונה והבידוד, לרבות תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות בהן ניתן לראות מספר משחקני הקבוצה נוסעים ביחד באותו הרכב.

ירדן שועה באינסטגרם. "קורונה אמרו לי…" | אינסטגרם

אחרי שאתמול הודיעה מכבי תל אביב להפועל באר שבע כי היא דורשת מיליון יורו על מתן חוזז, נראה כי האלופה לא ממהרת לשחרר את השחקן. משחקו הטוב אתמול מול מכבי חיפה מקטין את הסיכוי שיעזוב את הצהובים-כחולים, ונראה כי הצוות המקצועי של בית"ר יחפש פתרון אחר.

בימים האחרונים נבדקה אופציה לצירוף איילון אלמוג, שנכנס אתמול כמחליף, אך לא ברור האם האלופה תסכים לשחררו ובאילו תנאים. גם שמו של אבי ריקן עלה אצל המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בשיחות פנימיות.

"את אלון תורג'מן פספסנו, עומר אצילי הלך לחיפה. אין הרבה שחקנים ישראלים בכירים בשוק. ההיצע מצטמצם", חוששים בקבוצה. משה חוגג רצה את בן שהר, אבל הוא נמצא בכושר טוב וכרגע לא ממהר לעזוב את קפריסין. במצב הנוכחי, בית"ר עשויה להגביר הילוך בנוגע לשחקן זר, אך גם העניין הזה מורכב בשל עידן הקורונה.

דראפיץ' וברדה. מעוניינים לזחק את הסגל | דני מרון

דראפיץ' וברדה שוחחו עם חוגג לאחר המשחק האחרון. הבעלים כמובן לא מרוצה מההפסד, אולם העביר מסר כי הוא מאמין בצוות ובטוח שהם ימשיכו במגמה משני המשחקים שקדמו להפסד. דראפיץ', שהיה נסער מאוד לאחר המשחק ובעט במיטת טיפולים בחדר ההלבשה, הודיע לחוגג כי מבחינתו הקבוצה זקוקה לחיזוק. יחד עם זאת, העיכוב בעסקת השייח' חמד בן ח'ליפה, משנה כרגע את התוכניות לינואר.

למועדון אין לעת עתה פתרון לעניין תעודת היושר ובוועדה גם לא קיבלו עד כה מסמכים נוספים המעידים על שינוי בהון העצמי של השייח'. גורמים בעולם הערבי לוחצים כדי שיודיע על פיצוץ העסקה, אך בסביבתו של חוגג טוענים כי הוא לא מרים ידיים ובקרוב יימצא פתרון לעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי