לפני הפנייה למימר: בני יהודה בדקה אופציה להחזיר את אבוקסיס

שרון מימר, יוסי אבוקסיס | אריאל שלום, מאור אלקסלסי

המאמן שפוטר מהפועל חדרה מתקרב לכתומים, אך לספורט1 נודע כי עוד קודם לכן מקורבים להנהלה יצרו קשר עם מאמן הפועל ב"ש כדי לבדוק האם הוא מעוניין לשוב לשכונת התקווה

(גודל טקסט)

המצב הרע של בני יהודה הביא את ברק אברמוב להחלטה למנות מאמן חדש לקבוצה. אתמול (חמישי) שרון מימר פוטר מהפועל חדרה, ומיד בקבוצת משכונת התקווה יצרו עמו קשר ונראה שהוא מתקרב להיות האיש הבא של הכתומים על הקווים.

בשעות האחרונות התנהלו שיחות עם מימר, ולפי גורמים בקבוצה, העסקה נמצאת משלב מאוד מתקדם וייתכן שהוא יחתום כבר בקרוב. יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי עוד לפני הפנייה למימר, גורמים המקורבים לבני יהודה גיששו אצל יוסי אבוקסיס בנוגע לאפשרות להחזירו למועדון.

יש לציין, לא נעשתה פנייה רשמית להפועל באר שבע ולמנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים. מדובר בפנייה עקיפה דרך גורמים צד שלישי על מנת לבדוק האם אבוקסיס בכלל יהיה מעוניין לחזור למקום בו הפך לאחד המאמנים הבכירים בכדורגל הישראלי.

בב"ש אישרו כי לא הגיעה פנייה למועדון בנושא. הפנייה בעקיפין מעידה אולי יותר מכל על הקשר החזק בין הנהלת בני יהודה לבין אבוקסיס. כזכור, המאמן קיבל הצעת חוזה לשנתיים בהפועל ב"ש והוא עתיד להיפגש בקרוב עם אסי רחמים ואלונה ברקת, שחזרה לאחרונה להיות פעילה מאוד במועדון, והיא אמורה לקבל החלטה סופית בעניין המשך דרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי