איגוד השופטים קבע: גרינפלד פעל נכון כשביטל את הפנדל על סבוריט

בוועדה המקצועית גיבו את השופט הראשי ואת שופט המסך במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. במשחק הקודם של הירוקים מול סכנין, ה-VAR לא היה צריך להמליץ לשילוח להוציא כרטיס אדום לגולדנברג

(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שבת) את המלצותיה לגבי האירועים בשני המחזורים האחרונים כשבמוקד היה כמובן המשחק הטעון בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. בוועדה נקבע כי בדקה ה-12 אבחן נכונה שופט המסך שלא בוצעה על אנריק סבוריט עבירה ברחבה והמליץ לאוראל גרינפלד לבחון ביטול בעיטת עונשין שנפסקה לזכות ת"א. לאחר בחינת האירוע ע"ג המסך, ביטל השופט בהתאם את בעיטת העונשין.

במשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין בתוספת הזמן של המשחק היה על שופט המסך להימנע מלהמליץ לאביעד שילוח לבחון כרטיס אדום לחגי גולדנברג. אין מדובר במניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער במהלך שהוביל לבעיטת העונשין לזכות חיפה ובוודאי שלא במקרה המצדיק התערבות. פעל נכון השופט כאשר נשאר עם החלטתו הראשונית לאחר שבחן את האירוע ע"ג המסך.

לגבי המשחק בין הפועל תל אביב הפועל חיפה, בדקה ה-19 אבחן נכונה שופט המסך עבירת יד של שחקן חיפה ברחבה והמליץ לשופט לבחון בעיטת עונשין. לאחר בחינת האירוע ע"ג המסך, פסק השופט בהתאם לבעיטת עונשין לזכות ת"א.

ובמשחק בין מכבי פתח תקווה למ.ס. אשדוד בדקה ה-36 אבחן נכונה שופט המסך עבירת נבדל במהלך ההתקפי שהוביל להבקעת שער לזכות פ"ת ודיווח לשופט לבטלו. השופט ביטל בהתאם את השער (לא נדרש לגשת למסך מאחר שמדובר באירוע עובדתי שאינו דורש פרשנות).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי