אצילי יחזור להרכב נגד כפ"ס, במכבי חיפה דרוכים: "מבחן אופי"

לאחר ההפסד למכבי ת"א, מוליכת הטבלה רוצה לחזור לנצח על חשבון היריבה שגברה עליה בסיבוב הקודם. בכר מתכנן הרכב התקפי - קשר הכנף ישחק במקום לביא או רודריגס. פלאניץ' כשיר ויפתח. במועדון אמרו: "רגע להוכיח"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עברו על שחקני מכבי חיפה לאחר ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי תל אביב במשחק העונה. החניכים של ברק בכר יודעים שהם אכזבו את הקהל ומחר (ראשון) ירצו לפצות אותם במשחק נגד הפועל כפר סבא (20:15, שידור ישיר בספורט4), היריבה שגברה עליהם בסיבוב הקודם. השחקנים ניסו לשמור על אחדות ואופטימיות כאשר דולד חזיזה, עופרי ארד וחוסה רודריגס העלו פוסטים ברשתות החברתיות ולא מעט אף הגיבו לאוהדים ששלחו להם הודעות אישיות.

המטרה בכרמל ברורה: אסור שההפסד ישפיע על המשך העונה כאשר הירוקים עדיין בפסגת הטבלה בפער של חמש נקודות על פני האלופה. "במהלך העונה יש לא מעט רגעים בהם צריך להפגין את האופי האמיתי ומחר זה יהיה עוד מבחן לשחקנים ולצוות המקצועי", אמרו בחיפה.

בכר מתכנן לשחק במערך התקפי יותר כאשר עומר אצילי צפוי לשתף פעולה בחלק הקדמי עם דולב חזיזה, צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה. מי יפנה את מקומו? או הקפטן נטע לביא שעשוי לקבל מנוחה, או רודריגס.
הבלם בוגדאן פלאניץ כשיר ויפתח במרכז ההגנה לצדו של עופרי ארד. הקשר יובל אשכנזי נפצע וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ואינו צפוי להיות בסגל.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. זמן להוכיח | דני מרון

הרכב משוער:  ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא (חוסה רודריגס), מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי