אבוקסיס: "אלונה דיברה עם מאמנים. אולי אסגור בבני יהודה"

יוסי אבוקסיס, אלונה ברקת
יוסי אבוקסיס, אלונה ברקת | לירון מולדובן

המאמן בראיון לספורט1 לאחר שעזב את ב"ש ולקראת ההצטרפות לכתומים, עליה פורסם כאן: "זה התבשל באוויר. בני יהודה רוצה אותי. לבעלים מותר לעשות מה שהם רוצים ולמאמנים אסור?". ברקת בתגובה: "טענות חסרות שחר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס חולל הערב (שבת) רעידת אדמה בהפועל באר שבע בפרט ובכדורגל הישראלי בכלל, כשהחליט להתפטר ממחזיקת גביע המדינה מתוך כוונה לחזור לאמן את בני יהודה. דקות ספורות לאחר ההחלטה המפתיעה, המאמן שוחח עם ספורט1 והסביר את המניעים שלו למהלך.

"אם רוצים שאצליח, אל תביאו לי שחקנים לפי סטטיסטיקות, אלא לפי מה שאני רוצה. אלונה לא הבינה את זה", אמר אבוקסיס. "אמרו לי שישבו עם מאמנים בזמן שאני מאמן. זאת זכותה של אלונה, אין לי חוזה לשנה הבאה. אבל זכותי ללכת כאן ועכשיו".

"המהלך הזה התבשל באוויר", המשיך המאמן. "אלונה חיפשה מאמנים בכל המקומות, אז מה אני צריך לעשות? בני יהודה רוצה אותי, זה נכון, זה בהחלט יכול לקרות. לבעלים מותר לעשות מה שהם רוצים ולמאמנים אסור?".

אלונה ברקת
אלונה ברקת. הפערים עם אבוקסיס הכריעו | לירון מולדובן

עוד הוסיף: "היא אומרת ליועצים ואנשים שהיא מחפשת מאמן לשנה הבאה. איזה אנרגיות יש לי לבוא לקבוצה? אני שומע מכל הסוכנים ומכל המאמנים שזה המצב. איזה אנרגיות יש לי לבוא לקבוצה. אחרי שנה כזאת, שעברנו כזאת טלטלה, למה אני צריך להמשיך?".

מן העבר השני, אלונה ברקת הגיבה להאשמות בחשבון הטוויטר של הפועל ב"ש וכתבה: "אוהדים יקרים, היום הודיע יוסי אבוקסיס על התפטרותו מהאימון. אינני מתכוונת להתייחס לטענות חסרות השחר שהוא משמיע באמצעי התקשורת נגדי ונגד המועדון".

"זו לא דרכנו. אנחנו מודים ליוסי על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. כבר בימים הקרובים יתמנה מאמן חדש כדי להמשיך את המסע המופלא של הפועל באר שבע וכולנו תקווה שהמועדון יחזור להציג כדורגל שמח. שלכם, אלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי