בנתניה מעריכים: קניקובסקי יימכר בסכום של בין 1.5 ל-2 מיליון יורו

בקבוצה החמיאו לקשר שעשוי לעזוב בקיץ לחו"ל: "הוא ההבדל בין קבוצה טובה ללא טובה". לאחר עזיבת אקיניימי, אטוולד מעדיף בלם זר. עזרא צפוי להיות כשיר למשחק הבא, דומביה נחת לפנות בוקר בישראל ויחתום

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עד לפני שבוע, מכבי נתניה הייתה נראית במשבר של ממש – שני ניצחונות מ-13 משחקים ובעיקר יכולת רעה, שהשיא שלה הגיע בהפסד 3:1 נגד מכבי תל אביב. אלא שמאז, ליתר דיוק בשבוע האחרון, ניתן לראות שינוי ברור.

הקבוצה של ריימונד אטוולד רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השני ברציפות עם 0:3 גדול על מ.ס. אשדוד ובכך רשמה שני משחקים ללא ספיגות ושוב נמצאת בכיוון חיובי, למקום שמוביל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.

הצבתו של אלמוג כהן כבלם הוכיחה את עצמה שוב ומעל הכל היה אמש גבי קניקובסקי, זה שאחראי על ההצגה הגדולה עם צמד ובישול, שהעלו את מאזנו לשישה שערי ליגה ושבעה בישולים. "גבי הוא ההבדל בין מכבי נתניה טובה ללא טובה" סיכמו את הנושא במועדון בסיום המשחק.

קניקובסקי חוגג עם שחקני נתניה. "ההבדל בין מכבי נתניה טובה ללא טובה" | ברני ארדוב

כבר בעבר פרסמנו, כי הכוונה בנתניה היא להאריך את חוזהו או למכור אותו בקיץ לחו"ל, אך לאחר פגישה שנערכה בחודש שעבר ביחד עם סוכנו גלעד קצב, הוחלט סופית כי הקשר המחונן יימכר בקיץ. ההערכות מדברות על סכום מכירה של בין מיליון וחצי לשני מיליון יורו, אך גורמים המעורבים במהלך העניינים מודים שכל שער או בישול יכולים להעלות את ערך המכירה.

"תמיד כיף לכבוש צמד, בכל משחק זו השאיפה שלי. הכי חשוב שניצחנו. חוזר לנו הביטחון והכדורגל השמח של נתניה עם האווירה הטובה וזה הכי חשוב" סיכם בסיום הקשר בצניעות. לאחר הודעת שחרורו של אקינסולה אקיניימי ביום שישי ולמרות היכולת הטובה של כהן בתפקידו הנוכחי כבלם, גם אטוולד הודה בסיום כי המטרה היא לצרף בלם נוסף לסגל.

בנתניה מעריכים את שיר צדק, אך שיחות בנושא לא נפתחו כאשר בכל מקרה, ההולנדי מעדיף לצרף בלם זר לעמדה. הקשר אבובאקר דומביה, שכבר סיכם במועדון, נחת לפנות בוקר בישראל ויחתום בקבוצה בהתאם לבדיקות רפואיות.

אגב, הדבר התאפשר הודות למבצע מורכב בו בנתניה נעזרו בשירותי קבוצת הכדורסל עירוני נס ציונה ששהתה בטורניר אירופי בפולין. על פי התקנות, ניתן לחזור ארצה במטוס פרטי (כך עשתה נס ציונה) ובסיועו של יו"ר הקבוצה מלב המושבה, יניב מזרחי, בנתניה הטיסו את דומבייה מפינלנד לפולין והוא חזר יחד עם קבוצת הכדורסל. עוד לפני כן, בנתניה בדקו אופצייה של שכירת מטוס פרטי ביחד עם הפועל כפר סבא ויצחק שום (שמנסים בעצמם להנחית את ג'יימי הופקאט) אך הדבר ירד מהפרק.

צדק. מוערך בנתניה | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במכבי נתניה סובלים ממכת פציעות, כאשר זלאטן שחוביץ' וחן עזרא נעדרו מהמשחק אתמול. הסרבי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייבדק היום באימון, כאשר עזרא ספג חבלה בברכו מול הפועל כפ"ס וההערכה היא שיהיה כשיר למשחק הבא, בין אם יהיה בגביע או בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי