בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש ובני יהודה עוקבות אחרי אבי ריקן

קשר מכבי ת"א ממעט לשחק והצעה לחידוש חוזהו טרם הוגשה, אך הוא זוכה לביקוש ולא מן הנמנע שייפרד מקריית שלום בתום העונה לאחר שש שנים. וגם: גלזר יחזור להרכב נגד ב"ש, שכטר ימשיך בחוד עם בן חיים וחוזז?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה לצמק את הפער ממכבי חיפה והיא עמוק בהכנות לקראת המשחק מחר נגד הפועל באר שבע (שני, 20:45), בידיעה שעל הקווים מולה כבר לא יעמוד יוסי אבוקסיס.

בקריית שלום עוקבים אחר ההתפתחויות בבירת הנגב לקראת המפגש ב"טוטו טרנר", אבל מבהירים שלא עוסקים בכך יתר על המידה ובקבוצה פילו מתעניינים יותר במשחקה של המוליכה מכבי חיפה, הערב נגד הפועל כפר סבא (20:00 בספורט4). במקביל, במועדון נערכים לימים האחרונים של חלון ההעברות וממשיכים בניסיון להנחית שחקן זר.

מי שלא צפוי לעזוב העונה הוא איתי שכטר, שמצבו השתנה משמעותית כחודש לאחר הדיווחים על כך שהוא לא מרוצה ממעמדו ושוקל את עתידו בקבוצה. שכטר אמנם טרם קיבל הצעה לחוזה חדש, אבל האפשרות שיעזוב בשלב זה ירדה מהפרק לאור הדקות המשמעויות להן זכה החלוץ בשני המשחקים האחרונים והיכולת הטובה שהציג.

איתי שכטר | דני מרון

עם זאת, כעת נודע לספורט1 שבמכבי ת"א יש שחקן אחר שעשוי להגיע לסיטואציה שיצטרך לשקול את עתידו במועדון וזהו אבי ריקן.

ריקן בן ה-32, שהיה מהשחקנים המשמעותיים ביותר בקריית שלום בכמעט שש השנים האחרונות, לא זכה לדקת משחק אחת השבוע למרות ההיעדרויות שהיו לקבוצה במרכז השדה ובסביבתו מספרים שהוא יסיים את העונה במכבי ת"א, אלא שהצעה לחדש את חוזהו לא הוגשה לו וייתכן כי הוא יעזוב בקיץ. אחר ריקן עוקבות בית"ר ירושלים, קבוצת נעוריו, הפועל באר שבע ובני יהודה, אך במכבי ת"א הבהירו כי כמו במקרה של שכטר, גם החלטה לגבי ריקן ושחקנים נוספים תתקבל לקראת סיום העונה.

כידוע, הקישור של מכבי ת"א העונה מורכב מדן גלזר, דור פרץ ואייל גולסה, כשגם עדן קארצב זוכה לעדיפות מאז מינוי פטריק ואן לוון וכך ריקן נדחק אל קצה הספסל, בניגוד לאשר התרחש תחת ולדימיר איביץ' ומאמנים קודמים. מי שכן עשוי לעזוב את מכבי ת"א עוד בימים הקרובים הוא המגן/בלם מתן בלטקסה, שבני יהודה תפעל לצרפו כעת עם הגעת יוסי אבוקסיס.

אבי ריקן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי