קורצקי לא ביקש לחזק את הסגל, גולן לשחקנים: "פותחים דף חדש"

המאמן החדש בהפועל חדרה לא מתכנן לבצע שינויים ואמר לקראת הבכורה שלו ביום שני נגד בני סכנין: "צריך לדבר פחות ולעשות יותר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה אתמול (שבת) לעידן חדש תחת המאמן מנחם קורצקי, שכבר מחר יעמוד לראשונה על הקווים במועדון ויערוך את הבכורה שלו במשחק חוץ נגד בני סכנין.

אתמול, עוד לפני שעלה לכר הדשא והעביר אימון ראשון בחדרה, קורצקי נפגש עם ראשי המועדון, היועץ המקצועי אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני. קורצקי העביר את רשמיו הראשוניים מהקבוצה ופירט כיצד הוא מתכוון להוציא את הקבוצה מהקו האדום, בשלב זה ללא בקשה לצרף שחקנים. לאחר מכן ביקש גולן לשוחח עם השחקנים ולהם אמר: "דורש מכם מקסימום מחויבות, מבחינתי פותחים דף חדש ונקי עם מאמן חדש וחייבים להשיג נקודות". קורצקי לאחר מכן דיבר עם השחקנים והתייחס בהרחבה ל"אני מאמין" שלו.

על פי האימון המסכם, קורצקי טרם החליט אם לפתוח עם שלושה בלמים או שמא במערך של ארבעה שחקני הגנה. בכל מקרה, הקבוצה תחסר את עבדאללה ג'אבר בגלל צהובים ואת מרשל אודה בגלל הרחקה. החלוץ שובל גוזלן צפוי לחזור ל-11 ביחד עם ג'ונתן סיסה.

שובל גוזלן | מאור אלקסלסי

לקראת חזרתו לליגת העל לאחר כשנתיים, אמר קורצקי: "זה מאוד מרגש לחזור אחרי תקופה ארוכה בה הייתי מחוץ לכדורגל בגלל אילוץ אישי. אני שמח על האמון שקיבלתי מראשי חדרה ומתכוון לתת הכל עבור הקבוצה. הפועל חדרה הוכיחה העונה שהיא קבוצה איכותית וקיבלה מחמאות, אבל כרגע אני עסוק בלהוריד את המחמאות ולהביא נקודות. משמע לדבר פחות ולעשות יותר. אביא מהניסיון שלי במאבקי התחתית ואנסה להוריד מהלחץ בו נמצאת המערכת". 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, טל כחילה, עידו לוי (רודריגו בונגונגי), רז נחמיאס, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי