אברמוב בראיון: "ליוסי היה לא טוב בב"ש, אלונה לא העריכה אותו"

"אני בקשר מצוין עם משפחת ברקת, אבל לא חשבתי לקבל אישור", "כל מאמן מבין שבעלים מעורב, אבל צריך להיות גבול, גם לי וגם לאלונה". אחרי הסיכום עם אבוקסיס, בעלי בני יהודה מדבר

(גודל טקסט)

ברק אברמוב סוגר מעגל עם יוסי אבוקסיס. ביום שישי, כאשר שמע כי המאמן האהוב סובל בבאר שבע ושוקל להתפטר, הוא הגיש לו הצעה. במידה וזה יקרה, אמר לו אברמוב, אני כאן. עם חוזה ארוך טווח, עם תנאים חלומיים וגב מקצועי הכי רחב שיש.

בשישי, באותה עת שבה נערכה השיחה, פנינו לאברמוב, שהכחיש שקיים סיכום. אברמוב לא פנה גם לבאר שבע, אלא ישירות למאמן. בראיון לספורט1 הוא מסביר: "לא דיברתי עם באר שבע עד רגע זה. למה? כי אני לא חייב. הוא התפטר ובא לסגור איתי, אז אני לא צריך אישור", הוא מסביר. "חשוב לי שתציין שאני בקשר מצוין עם משפחת ברקת, אבל לא חשבתי לקבל אישור. אחרי שאדם עוזב מקום עבודה, אין לי בעיה לסכם איתו".

נו באמת, ברק. דיברתם הרבה לפני.
"אני ויוסי מדברים תמיד. לא הייתה שיחה ספציפית על הנושא הזה".

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

הוא סיפר לך מה יושב לו על הלב.
"מה שקרה איתו בבאר שבע, זה שלא היה לו טוב. לא חשבתי באמת שהוא יעשה צעד ויתפטר ויבוא לבני יהודה. אבל זה כנראה היה חזק ממנו. אני אישית שמח, כי זה טוב למערכת שלנו".

אלונה גרמה לו להרגיש קטן?
"אני לא רוצה להיכנס למה שהיה בין יוסי לאלונה, אבל היום כל מאמן מבין שהבעלים מעורבים. זה בסדר, זה חלק מהכדורגל. יחד עם זאת, צריך להיות גבול מסוים, גם שלי וגם של אלונה או כל קולגה אחרת. כולם מבינים את זה. התקשורת צריכה להפסיק להתעסק בזה. בעלים מעורב. נקודה. הבעיות של יוסי הן אחרות. הייתה חוסר הערכה של אלונה אליו".

מה יוסי יעשה בבני יהודה?
"אנחנו צריכים לייצב את המערכת ולצאת לדרך חדשה, למרות המצב הקיים. ברור שבעתיד אני רוצה לראות את בני יהודה בדיוק כמו שהיא נראתה בקדנציה הקודמת שלו".

זה אפשרי?
"אני מאמין מאוד ביוסי ובשחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי