הלם בהפועל ת"א: "השער שספגנו בשנייה האחרונה – כמו חץ בלב"

האדומים היה המומים לאחר שאיבדו ניצחון חשוב בדקה ה-94 ונותרו מתחת לקו האדום. קלינגר: "אין כרגע זמן להתאבל על זה". שחקן זר עשוי להצטרף עד סיום חלון העברות, הירש הגיע להסכמות עם ההנהלה לגבי עזיבה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הלם מוחלט הורגש אמש (ראשון) לאחר שריקת הסיום באצטדיון בלומפילד. הפועל תל אביב שוב שמטה ניצחון לקראת הסיום, כאשר הפעם זה היה ממש בבעיטה האחרונה במשחק נגד קריית שמונה. עבדאללה חליחל הכניע את ארנסטס שטקוס בדקה ה-94, קבע 1:1 מאוחר מאוד והותיר את השחקנים באדום לשכב על הדשא במשך דקות רבות.

"הכדור שנתקע ברשת שלנו בשנייה האחרונה של המשחק, כמו חץ ישירות לתוך הלב" אמר גורם בכיר בהפועל ת"א בסיום המשחק. לאחר השער הדרמטי, דן איינבינדר נותר עם כדור המשחק בידו, כשהוא נראה המום מזה שהניצחון חזק בעקבות רצף שגיאות בחלק האחורי.

"ברור שכבן אדם, כאוהד, כמי שמביט בהכל מהצד, אני מאוכזב עד עמקי נשמתי" אמר המאמן ניר קלינגר לאחר שריקת הסיום. "זה כואב מאוד, אבל אין כרגע זמן להתאבל על מה שהיה. אנחנו צריכים להמשיך חזק יותר ולצאת מהמקום שבו אנחנו נמצאים מתחת לקו האדום".

הלם גדול בהפועל ת"א לאחר המשחק נגד ק"ש | אריאל שלום

הבלם איאד אבו עביד הוסיף: "לקבל גול בדקה האחרונה זה תמיד כואב ומאכזב. התוצאה הזו מתסכלת מאוד אבל אין לנו ברירה. מוכרחים להרים את הראש ולהמשיך הלאה". אין ספק שהפועל ת"א החדשה נראית טוב יותר והשינוי בסגל של קלינגר מופיע גם על המגרש, כשלמעשה האדומים רשמו אמש משחק חמישי ברצף בו הם מוצאים את הרשת, זאת לאחר רצף משחקים ללא שער זכות בתחילת העונה.

כעת, הכוונה של הנהלת המועדון היא לחזק את הקבוצה בשחקן זר נוסף ומהלך זה נמצא בבדיקה בימים אלו. מי שכבר מוכיח את עצמו הוא הקשר אופק ביטון, שכבש אתמול את שער היתרון של הפועל ת"א. הרכש שהגיע מסקציה נס ציונה לא היה אמור לפתוח במשחק, אך פציעה של שי אייזן הקפיצה אותו ל-11 הראשונים והוא מצדו חגג שער בכורה באדום.

כאמור, ביטון גם היה צריך להיות גיבור המשחק, אך השער הדרמטי של חליחל קלקל לקשר ולקבוצה שלו את התכניות. 300 אלף שקלים שילמה הפועל ת"א לנס ציונה על השחקן בן ה-21, שאמור להתפתח ולהיות הכישרון הגדול ביותר של המועדון האדום.

ביטון. היה אמור להיות כוכב המשחק | אריאל שלום

מי שלא נכלל בסגל אתמול הוא המגן דורון ליידנר, שחש ברע בימים האחרונים ולא ערך אימונים מלאים. שי אליאס ריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים והוא אמור לשוב במשחק הבא, כמו גם הבלם אדי גוטליב שעתיד להחלים מהפציעה שהשביתה אותו לחודשיים. החלוץ שחר הירש הגיעה להסכמות עם הפועל ת"א לגבי עזיבתו, ובשלב זה הפועל נוף הגליל מהמקום הראשון בליגה הלאומית מנהלת איתו משא ומתן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי