קורצקי: "חיכיתי לזה הרבה זמן, מגיע קרדיט גדול גם למימר"

מאמן חדרה הטרי התרגש מהניצחון בבכורה ופרגן לקודמו בתפקיד. גוזלן, שכיכב עם שער ובישול: "שניהם מאמנים מצוינים, אבל אנחנו השחקנים וזה תלוי בנו". אביטן עדכן: מתיחה בירך האחורי לכיאל, חשש לשבר באצבע לקנדיל

(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה השתחררה הערב (שני) בהפועל חדרה, לאחר שהקבוצה קטעה רצף של ארבעה הפסדים בהופעת הבכורה של מנחם קורצקי על הקווים, בתום ניצחון 0:2 על בני סכנין שנאבקת עמה בתחתית. שובל גוזלן בישל למקסים פלקושצ'נקו וכבש במו רגליו עבור חדרה, שפתחה עידן חדש ברגל ימין. מנגד, סכנין מסכמת ערב רע מאוד מעבר לתוצאה במשחק, שכן במהלכו נפצעו אצלה השוער מחמוד קנדיל והקשר בירם כיאל.

אחרי הניצחון בבכורה, קורצקי הצרוד אמר: "הלך לי הקול וזה שווה את זה. חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן, מאוד מרגש אותי המשחק הזה. אני שמח מאוד קודם כל בשביל השחקנים, שהרבה זמן לא חוו טעמו של ניצחון ועבדו קשה, אבל שמח גם בשבילי".

במה חדרה השתנתה: "קשה להגיד שהשתנתה, עשיתי כמה דברים שמתאימים כרגע לסיטואציה. מבחינת העמידה יותר חיכינו לסכנין ופחות התעסקנו בלהחזיק בכדור. בסיטואציות כאלה לפעמים צריך לנסות משהו שונה. מגיע קרדיט גדול גם לשרון מימר, אי אפשר להתעלם מזה".

המאמן, שביקש לא לחזק את הסגל, התייחס לכך: "חדרה צריכה להתאזן עם שחקנים בעמדות מסוימות, הייתי שמח להתחזק. הליגה ארוכה, הקבוצות שמתמודדות נגדנו מצוינות, כולל סכנין שהיה חשוב לנצח אותה פה כדי שלא ייפתח פער".

שמחה גדולה בהפועל חדרה | שלומי גבאי

כוכב הניצחון שובל גוזלן סיפר על התחושות בעקבות השער הראשון של חדרה אחרי 500 דקות: "השער הזה פתח לנו הרבה כי זה לא שלא הגענו למצבים, החמצנו המון והיה גם חוסר מזל. אני מקווה שהניצחון יעיף אותנו קדימה כי מגיע לנו. מה השתנה? אני לא אגיד שזה עניין של מזל, אבל כל הזמן האמנו ורואים את זה. זה גם המאמן והכל ביחד, גם משחקים קודמים שהיינו צריכים לנצח הפסדנו או עשינו תיקו. העבודה הקשה משתלמת".

"מאמן חדש תמיד מביא אנרגיות חדשות", הוסיף החלוץ, "הוא בא לקבוצה טובה עם שחקנים טובים. אני חושב שגם הוא וגם מימר שחקנים מצוינים, אנחנו השחקנים וזה תלוי בנו. אנחנו תמיד מאמינים, אבל זה לא משחק אחד. יש עוד חצי עונה כמעט, צריכים לשמור על המחויבות".

גוזלן סיפק הופעה מצוינת | אדריאן הרבשטיין

בצד המפסיד, ניסו אביטן עדכן במצבם של הפצועים: "בירם עם מתיחה בירך האחורי וקנדיל עם חשש לשבר באצבע. לא דיברתי איתם, אנחנו כמה דקות אחרי המשחק".

מאמן בני סכנין ניתח את המשחק: "הכל כמעט לא עבד, דווקא התחלנו טוב אבל בנוסף לכל הפציעות שלנו לפני המשחק, ספגנו גול, נכנסנו ליכולת רעה ומשם זה המשיך. אנחנו מתוסכלים, אין ייאוש בכלל. לא שיחקנו טוב ושילמנו את המחיר בשלוש נקודות בבית, שזה חשוב לנו מאוד. השחקנים לא עשו את העבודה כמו שצריך, אני בדרך כלל לא אומר את זה אבל זה מאכזב מאוד. אין לנו ברירה אלא להרים את הקבוצה, זה ברור מאליו שפספסנו הזדמנות לקחת מקדמה במאבק הארוך והכואב הזה. היום לא הצלחנו, אבל נדע להתמודד בהמשך".

אביטן. הפסד מאכזב ופציעות כואבות | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי