קפטן נבחרת ארמניה וריאן בדרך לסכנין, כיאל יחמיץ את מכבי ת"א?

ואראזדט הרויאן צפוי להצטרף השבוע, גם שחקן הכנף של אדנספור, שכבר סיכם את תנאיו. הקשר בספק לצהובים בשבת, גם קנדיל. במועדון זעמו על ההפסד 2:0 לחדרה והגישה של השחקנים: "הביכו את הסמל"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כעס גדול אופף את בני סכנין אחרי ההפסד הביתי אמש (שני) 2:0 להפועל חדרה. לפני ההתמודדות, במועדון דיברו על החשיבות הגדולה של ניצחון במשחק הזה, על הרצון לפתוח רצף חיובי בבית ועל פתיחת פער מהקו האדום. בפועל, הקבוצה של ניסו אביטן הציגה את אחד ממשחקיה החלשים מאז הגעתו של המאמן.

"זה היה משחק חלש. הכעס בעיקר על הגישה של השחקנים שחלקם הגיעו שחצנים. בכלל, היו כאן שחקנים שהביכו את הסמל", אמרו בסכנין אחרי ההפסד. כעת, הקבוצה רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום – רגע לפני המשחק הקשה מול מכבי תל אביב בשבת בבלומפילד.

אוהדים בודדים של סכנין שהו סמוך לאצטדיון דוחא והביעו את זעמם, כאשר עקפו את הרכב של אביטן, אך פוזרו במהרה על ידי כוחות ההבטחה. סביב כל הבלאגן הזה, הקבוצה סיימה את המשחק עם שתי פציעות משמעותיות של מחמוד קנדיל ובירם כיאל.

בירם כיאל | אדריאן הרבשטיין

לגבי השוער, שנפצע ונאלץ להתחלף על ידי ראמי חמדה, ישנו חשש לשבר באמצבע. כיאל, לעומת זאת, יצא מהמגרש סמוך לשריקת הסיום וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. השניים ייבדקו, אך צפויים להיעדר מהמשחק הקרוב מול הצהובים. בנוסף, מארון גנטוס סובב את הברך, וכל אלה מתווספים ליזן נסאר ואיהאב שאמי שהחמיצו את ההתמודדות מול חדרה בגלל פציעות משלהם.

סכנין צפויה להתחזק השבוע בשני שחקנים חדשים. הראשון הוא איסמעיל ריאן, שכבר סיכם את תנאיו לעונה וחצי, ובמועדון מקווים שינחת בישראל עד סוף השבוע כדי לחתום רשמית. בנוסף, מסתמן שאביטן מצא פתרון למרכז ההגנה – ואראזדט הרויאן.

מדובר בבלם בן 28, אשר משמש כקפטן נבחרת ארמניה, בה רשם 55 הופעות. כיום הוא משחק בטמבוב מהליגה הרוסית הבכירה. לפני כן, הוא שיחק באורל, גם היא מהליגה הרוסית, ובעבר שיחק גם בליגה האיראנית ובמולדתו.

מחמוד קנדיל | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי