בבכורה של קורצקי: חדרה טיפסה מעל הקו האדום בזכות 0:2 על סכנין

מחליפו של מימר החל את הקדנציה ברגל ימין, קבוצתו עקפה את בני יהודה והפועל ת"א בטבלה הודות לשערים של פלקושצ'נקו וגוזלן, כשהחלוץ גם בישל לקשר. קנדיל נפצע והוחלף במחצית השנייה, כיאל מתח שריר

(גודל טקסט)

עידן מנחם קורצקי בהפועל חדרה נפתח הערב (שני) ברגל ימין, אחרי ניצחון חוץ 0:2 על בני סכנין שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום בטבלת ליגת העל, לפני בני יהודה (שנכנעה להפועל חיפה) והפועל תל אביב. מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן העניקו למאמנם החדש שלוש נקודות במשחק הבכורה שלו, שקירבו את חדרה למרחק של נקודה אחת בלבד מסכנין, אשר ספגה הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים ולא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על הפועל באר שבע ביום חמישי שעבר.

גוזלן השתלב בהרכב הפותח בגלל הכרטיס האדום שספג מרשל אודה במשחק הקודם ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים, עם שער ובישול יקרים מאוד לחדרה. קורצקי החזיר את ג'ונתן סיסה למרכז ההגנה והבלם עזר לשמור על רשת נקייה לראשונה אחרי ארבעת ההפסדים הרצופים שגרמו לפיטוריו של שרון מימר.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-39: גוזלן העביר למרכז הרחבה כדור רוחב שפגע בדרך בשחקן יריב והגיע לרגליו של פלקושצ'נקו, שלא התבלבל מול קנדיל ושלח את זה לרשת. בדקה ה-54 החלוץ דאג להכפיל את היתרון, כאשר ניצל טעות של חסן חילו, חטף את הכדור והסתער קדימה בדרך להכניע את שוער סכנין ולכבוש את ה-0:2, תוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום. מעבר להפסד, החבורה של ניסו אביטן קיבלה מכות נוספת כשאיבדה את מחמוד קנדיל, שנפצע במהלך המחצית השנייה ונאלץ לפנות את מקומו לראמי חמאדה, ואת בירם כיאל שמתח שריר ברגלו בשניות הסיום ונטש את כר הדשא.

גוזלן מקבל את החיבוקים | שלומי גבאי
שחקני בני סכנין מאוכזבים | אדריאן הרבשטיין

ביום שלישי הבא יחכה לחדרה קרב תחתית נוסף וחשוב לא פחות, בו תארח את הפועל תל אביב של ניר קלינגר שמנסה גם היא לצאת לדרך חדשה אחרי ששינתה את פניה בחלון ההעברות, אולם בינתיים מקרטעת ועדיין תקועה בחלק התחתון של הטבלה. עבור סכנין יהיה לא פשוט בכלל להתאושש מההפסד הערב, שכן בעוד שמונה ימים תחכה לה בבלומפילד האלופה מכבי תל אביב.

ניצחון חשוב להפועל חדרה | שלומי גבאי
בכורה מוצלחת למנחם קורצקי | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי