ז'וסואה עולה למתקפה: "אבי ריקן משקר, שחקני מכבי ת"א פרובוקטורים"

קשר הפועל ב"ש הגיב לטענות על יריקה לעבר שחקן מכבי ת"א וההחלטה להעמידו לדין: "כשאני טועה, אני הראשון להודות - אבל זה לא המקרה. שחקני מכבי קיללו אותי ואת אמא שלי, הם ניסו לגרום להרחקתי ואני עשיתי 'טפו'"

(גודל טקסט)

אחרי יממה סוערת ושעות ארוכות בהן ז'וסואה נמצא תחת ביקורת קשה בעקבות הטענות על יריקה מצדו בתוספת הזמן בהפסד למכבי ת"א, קשר הפועל באר שבע החליט להגיב ויצא במתקפה נגד אבי ריקן ושחקני הצהובים.

"אוהדי הפועל באר שבע, אני רוצה לעדכן אתכם על אירועי המשחק אתמול", כתב ז'וסואה באינסטגרם בבוקר שאחרי ה-1:0 לאלופה, "בשורה התחתונה אני רוצה לומר שלא ירקתי על אבי ריקן – זה פשוט שקר. האמת היא ששחקני מכבי ת"א קיללו אותי ואת אמא שלי לכל אורך המשחק ויצרו פרובוקציות כדי לגרום להרחקתי".

עוד כתב ז'וסואה: "כשהבחנתי בניסיונות הפרובוקציה של אבי ריקן מול רמזי, עשיתי רעש של 'טפו' לעברו, אבל ממש לא ירקתי. זה שחקן נוסף של מכבי ת"א שעשה פרובוקציה ולא מעבר. כשאני טועה, אני הראשון להודות בכך ולהתנצל – אבל זה לא המקרה".

ז'וסואה מגיב לטענות על יריקה נגד אבי ריקן | אינסטגרם

בבאר שבע טוענים כי בשיחות עמו טען ז'וסואה שגם דן גלזר התגרה בו. לאחר שז'וסואה השיב לו בעברית, כך הוא טוען, גלזר השיב "פתאום אתה יודע לדבר עברית?". בנוסף, טוענים במועדון כי ייתכן וריקן אף קילל אותו אחרי התקרית, בזמן ששם יד על הפה.

כידוע, ז'וסואה בכל מקרה יתייצב ביום רביעי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל מכיוון שהתובע, עו"ד ניר רשף, הודיע כי על סמך מצלמות הטלוויזיה הקשר ביצע פעולה מבזה ומשפילה. יריקה בפניו של אחר מהווה תקיפה על פי המשפט הפלילי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי