גולן: "המשחק נגד הפועל ת"א הוא קרב על עונה שלמה, לא על 6 נקודות"

היועץ המקצועי של הפועל חדרה התראיין ב-103FM ודיבר על המפגש מול נועלת הטבלה: "חזרנו לחיים בזכות הניצחון על סכנין, כנראה שלניסו נשארו רגשות אלינו". וגם: על החזרה של קורצקי לליגת העל והגאווה מאבו פאני

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה עברה בהצלחה את המשחק הראשון שלה תחת המאמן החדש מנחם קורצקי ובזכות אותו 0:1 על בני סכנין הצליחה לטפס מעל לקו האדום, אבל ביום ראשון הקרוב מצפה לה משחק תחתית קריטי אולי עוד יותר – נגד נועלת הטבלה הפועל תל אביב, כשבין השתיים מפרידות שתי נקודות בלבד.

לקראת המפגש החשוב ולאחר החלפת שרון מימר במנחם קורצקי, היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, התראיין הערב (שלישי) ב-103FM והתבדח תחילה: "אם אפשר לעצור את הליגה ולהכין את העונה הבאה, אני ממש אשמח".

האזינו לריאיון של אורן גולן

זה היה בסך הכל משחק אחד ושאפו ענק לקורצקי שאחרי שנה בבית עם הסכין בין השיניים הוא עשה סדר", אמר גולן על המשחק האחרון, "היכולת של סכנין? כנראה שלניסו (אביטן) עוד נשארו רגשות להפועל חדרה. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מפסידים, מנטלית היינו נגמרים מזה – אבל חזרנו לחיים".

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

חדרה כהרגלה שואלת לא מעט שחקנים מקבוצות הצמרת מדי עונה ונותנת להם את הבמה ועל כך אמר גולן: "אני רואה את אבו פאני במכבי חיפה ואני זוכר איך הוא בא אליי מהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, שגם שם הוא לא תמיד שיחק. זה לא שהפועל חדרה המציאה את הכדורגל, אבל היא נותנת את הבמה. הוא התקדם המון בשנתיים ומה נתנו לו בסך הכל? במה. נתנו לו חיבוק, את כל הביטחון ואת האפשרות להוביל. זו גאווה בשבילי ובשביל הפועל חדרה".

לקראת המפגש נגד הפועל תל אביב אמר גולן לסיכום: "זה קרב על עונה שלמה, לא על שש נקודות. אני לא יודע אם הם נותנים לנו בראש בדרך כלל. שתי הקבוצות באות במטרה אחת, כי גם תיקו זה כמו להפסיד עבור שתי הקבוצות. נראה מה יהיה ושהטובים ינצחו".

אורן גולן על ספסל הפועל חדרה
אורן גולן על ספסל הפועל חדרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי