תעלומת מתאוסיניו: קשר בית"ר נבדק בברזיל ועדיין חיובי לקורונה

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

במועדון עדיין שוקלים להיפטר מהברזילאי, שטרם חזר לארץ. מהפך בגישה של קונטה, שרוצה לחזור מיד לאחר הסגר, אך אוחנה מתנגד. הקבוצה תתאמן היום ללא שוערים: "איזה טעם יש למשחק מול בני יהודה?"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיבלה אתמול (שלישי) אישור ממשרד הבריאות לחזור לפעילות. עם זאת, כרגע רק שישה משחקניה מורשים להתאמן. בנוסף, היום ייפגשו מספר שחקנים עם הצוות הרפואי שישקול לאפשר להם לחזור לפעילות אם הם יחושו בטוב ויתברר שהם שליליים לקורונה. אלא שגם אם זה יקרה, בבית"ר טוענים שלא יוכלו להעמיד ככל הנראה קבוצה למשחק המתוכנן מול בני יהודה ביום שני.

"אין לנו מי שיעמוד בשער באימון, אז נעלה למשחק נגד בני יהודה? איזה טעם יש לזה?", אמרו בבירה. אוראל דגני, אביאל זרגרי, רוי דוגה, לירן רוטמן, אורי מגבו ואלירן עטר יתאמנו היום, כשמיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, דיוגו ורדסקה, סנטיאגו אוקמפוס ועוזיאל פרדו ייפגשו עם רופא המועדון כדי לקבל אישור.

במועדון ינסו לקיים עד סוף השבוע את העברת רז טוויזר. בין הצדדים קיימים עדיין פערים, אבל משה חוגג אמור להעלות את ההצעה לבקשת המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שרוצים לראות את החלוץ של הפועל עכו בקבוצה.

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בשורות לא טובות ממשיכות להגיע מכיוון מתאוסיניו, שערך עוד בדיקה קורונה בברזיל וזו יצאה חיובית. השחקן עצמו הודיע שיתעכב בהגעה ארצה, אך הוא מתכוון להגיע בקרוב. במועדון היה מי שאמר ש"עד עכשיו, זאת העסקה הכי גרועה שנעשתה פה בשנים האחרונות. וודוץ וענאן לפחות שיחקו כאן. הוא חתם בחלון האחרון ועדיין לא ראינו אותו. תעלומה". אחת האפשרויות שנבדקת היא ניסיון לבטל את העסקה, בטענה שהגיע פצוע ומתחמק לכאורה מלקיים את חלקו בחוזה.

לגבי דיוגו ורדסקה, השחקן סירב להיות מושאל להפועל חיפה שרצתה אותו. "הוא עושה הכל כדי להישאר בסגל", אמרו במועדון. אנטואן קונטה העביר מסר באמצעות סוכנו כי בקרוב הוא יגיע לישראל, לאחר תום הסגר. המגן מודע לעובדה שאף קבוצה לא תחתימו בשלב זה, כאשר גזר הדין של שנה בכלא עדיין תלוי, ולכן הוא מתכוון להתייצב לאימונים לאחר שהמגבלות על כניסה למדינה יוסרו.

מבחינת קונטה, הוא היה רוצה לשחק בבית"ר עד שהערעור בעניינו יתקיים, אבל מכיוון שזה ייערך רק בשנה הבאה הוא יצטרך לבקש ממשה חוגג להאריך את חוזהו גם לעונה הבאה. אלי אוחנה מתנגד לחזרתו לבית"ר והיה רוצה לראות אותו מיידית מחוץ למועדון.

אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי