משרד הבריאות אישר את חזרת בית"ר ירושלים לפעילות

ששת השחקנים שלא נדבקו שוב נמצאו שליליים וישובו לאימונים, יחד עם המסיימים בידוד. וגם: לאחר ניסיון העוקץ, 12 מיליון השקלים ממכירת קינדה וגרסיה נכנסו לקופת המועדון, הפערים בנוגע לצירוף טוויזר טרם נסגרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

23 שחקני ועובדי בית"ר ירושלים נמצאו חיוביים לקורונה מאז פרוץ המגפה, מלבד אלירן עטר כולם נדבקו השבוע, אבל הערב (שלישי) קיבלו במועדון את האור ירוק לשוב לפעילות הדרגתית.

השחקנים שלא נדבקו בימים האחרונים הגיעו היום לבית וגן ועברו בדיקת קורונה נוספת, שבשעות הערב המאוחרות חזרו שליליות כולן. לכן, משרד הבריאות אישר חזרה לפעילות ומחר אורי מגבו, אביאל זרגרי, רוי ששון, אוראל דגני, לירן רוטמן ורז ברוכיאן יגיעו לאימונים, יחד עם אלירן עטר.

מחר גם יגיעו השחקנים אשר יוצאים מבידוד כדי לערוך בדיקת כשירות וחזרה לפעילות על ידי ד"ר אסא מבית החולים הדסה ואלו הם מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, דיוגו ורדאסקה, סנטיאגו אוקמפוס, עוזיאל פרדו. לכן, במועדון צופים כי יתקשו לקיים המשחק ביום שני מול בני יהודה. כדי שזה ייערך כמתוכנן, בית"ר ירושלים נדרשת למספר מינימלי של שחקנים, 13 בסך הכל, עם תוצאה שלילית. ביום ראשון ייבדקו שאר השחקנים שלא נבדקו בשבוע הנוכחי.

עידן ורד
ורד. יגיע כדי לקבל אישור להתאמן | אריאל שלום

רשימת השחקנים החיוביים כרגע: טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חלאופילו פלייטר, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה, קים זיבת, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, נתנאל דלויה ורוי דוגה. מתאוסיניו נבדק שוב בברזיל, אך הוא עדיין חיובי לקורונה ולא יכול להיכנס לישראל. בנוסף, שני אנשי צוות רפואי ייבדקו גם הם.

בתוך כך, הבוקר במועדון קיבלו חדשות טובות. המועדון קיבל את 12 מיליון השקלים מא.א.ק אתונה היוונית על מכירתו של קשר הכנף ליוואי גרסיה וכן מקנזס מליגת ה-MLS בתמורה לגבי קינדה, לאחר שניסיון עוקץ סוכל על ידי אנשי המועדון. "הסוגיה סבוכה מאוד והעניין נמצא בבדיקה של חקירה משטרתית גם דרך ה-FBI האמריקאי וגם דרך משטרת טורקיה, בניסיון למצוא את העבריינים", נמסר מהמועדון שנעזר בחברת הסייבר אוקטופוס. בבית"ר מציינים כי לאחר בדיקה שנערכה, מתברר כי ההאקרים היו ככל הנראה ממוצא יפני והפריצה למחשבים של א.א.ק וקנזס התבצעה דרך טורקיה.

ליוואי גרסיה | דני מרון

במקביל, במועדון בודקים אפשרות לרכש. כזכור, ניקו אולסק הוצע לצוות המקצועי כבר לפני מספר שבועות ושם בוחנים את מועמדותו. משה חוגג רוצה ששחקנים יעזבו לפני שיגיעו חדשים. לגבי ליאור רפאלוב, בסביבתו של חוגג ממתינים שישיב על ההצעה שהגיש לו, לשנתיים וחצי. הבוקר פורסם בבלגיה כי מועדונים נוספים בתמונה. לגבי רז טוויזר, של מועמדותו לבית"ר פורסם בספורט1, אין כל התקדמות. העכואים דורשים עדיין 800 אלף שקל. יחד עם זאת, משה חוגג מתכוון לעלות את ההצעה.

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי