סכנין ירדה מצירוף הרויאן, תנסה לשכנע את ורדסקה לחתום

שחקן נבחרת ארמניה ביקש זמן לחשוב, במועדון החליטו לרדת מהעסקה ומקווים לצרף את בלם בית"ר ירושלים. מוטי מלכה עבר לנוף הגליל מהלאומית. וגם: מכת פציעות לפני משחק החוץ מול מכבי ת"א

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

תחושות קשות מאוד בבני סכנין לאחר ההפסד הביתי 2:0 להפועל חדרה. הקבוצה מהמגזר רשמה ניצחון בודד בשבעת המחזורים האחרונים והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום, כאשר ביום שבת מצפה לא משחק חוץ לא פשוט מול מכבי תל אביב החזקה באצטדיון בלומפילד (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1).

סכנין סיימה את המשחק האחרון עם לא מעט פצועים, ביניהם הקשר בירם כיאל שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר מהמגרשים כשבועיים. מי שנמצאים בספק גדול להתמודדות בבלומפילד בשבת הם מארון גנטוס שנפצע בברכו והשוער מחמוד קנדיל שנפצע בידו והוחלף במהלך ההפסד לחדרה.

בהתחלה חשבו בסכנין כי קנדיל סובל משבר, אך הבוקר טוענים במועדון כי ככל הנראה מדובר בפריקה והשוער ייבדק אצל רופא מומחה. במועדון מקווים להכשיר אותו למשחק בבלומפילד, אך בהנחה שקנדיל לא יהיה כשיר, ראמי חמאדה, שרשם עד כה ארבע הופעות, יפתח בין הקורות וינסה לעצור את מכבי תל אביב.

בירם כיאל | אדריאן הרבשטיין

באשר לבלם ואראזדט הרויאן, הארמני ביקש להמתין מספר ימים ובסכנין החליטו לרדת ממנו. כזכור, השחקן כבר סיכם את תנאיו והיה אמור לחתום היום, אך עיכב את החלטתו ובקבוצה החלו לחפש אופציות חלופיות. בינתיים, שמו של דיוגו ורדסקה מבית"ר ירושלים עלה כמועמד ובסכנין ינסו לשכנעו להצטרף עד תום העונה, אך בסביבת השחקן טוענים כי הוא מעדיף להישאר בבירה או לעזוב את ישראל.

במקביל, בסכנין מחכים בקוצר רוח לאיסמעיל ריאן שיחזק את החלק ההתקפי. במועדון פועלים להנחית אותו בהקדם האפשרי וזאת בשל הסגר בנתב"ג. מוטי מלכה, שביקש לעזוב, שוחרר מהקבוצה וחתם באמצעות סוכנו אדם קידן לשנתיים וחצי בשורות מוליכת הליגה הלאומית והקבוצה בה גדל, הפועל נוף הגליל.

מלכה אמר: "שמח לחזור הביתה והפועל נוף הגליל היא עבורי בית במלוא מובן המילה. יש לנו מטרות ושאיפות ואשמח לעזור לקבוצה לעמוד במטרות". המנכל גיל ברעם הוסיף: "שמח שמוטי חזר אלינו, מוטי הוא שחקן שרצינו מספר פעמים בשנים האחרונות, מאחל לו הצלחה ושיעזור לנו במשימות שלנו העונה".

באשר לאיקום אוטין, השחקן אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של ניסו אביטן וכבר היה על סף סיכום בהפועל רעננה, אך מכבי חיפה, ממנה הוא מושאל, סירבה להעבירו לשרון בטענה כי תנסה למצוא לו קבוצה בליגת העל. בשלב זה אין למגן אופציות נוספות והירוקים כאמור מעדיפים להמתין עד לתום מועד ההעברות ולמצוא לו קבוצה בליגה הבכירה, כשבסכנין שוקלים להקפיא את השחקן.

מוטי מלכה, אדם קידן
מוטי מלכה, אדם קידן, גיל ברעם | הפועל נוף הגליל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי