חוזז נכלל בסגל מכבי ת"א לשחטאר, בקבוצה מאמינים: כהן יהיה כשיר

השחקן שפרח לאחרונה ולא נרשם לשלב הבתים בליגה האירופית, קיבל את הקרדיט. הכוכב הפצוע ממשיך בטיפולים וייעדר גם מול סכנין (שבת ב-20:00, ספורט1). דוידזאדה צפוי להחליף את סבוריט, התלבטות בין שכטר לפשיץ'

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ושישה בשבעת המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק הביתי מול בני סכנין (שבת החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1) ומקווה להשיג שלוש נקודות גם מול הקבוצה מהמגזר. למרות פערי הרמות הברורים, בקריית שלום מבינים היטב כי אין משחקים קלים וה-0:0 המאכזב נגד בני יהודה משמש כהוכחה הטובה ביותר לכך.

מי שימשיך להיעדר בשורות הצהובים הוא מלך השערים והבישולים, יונתן כהן הפצוע, שחזר לאימונים חלקיים וממשיך בטיפולים. בימים הקרובים יתברר מתי הכוכב יוכל לשוב לאימונים מלאים עם חבריו ובמועדון קיימת אופטימיות כי השחקן יעמוד לרשות המאמן פטריק ואן לוון בעוד 15 ימים, במשחק בבלומפילד מול שחטאר דונייצק במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

שני שחקנים נוספים שיחסרו במשחק מול סכנין הם עדן קארצב שייעדר יותר מחודש בגין פציעה, ואנריק סבוריט שצבר חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו של הספרדי צפוי לתפוס אופיר דוידזאדה. דן גלזר אמור להמשיך בקישור לצד דור פרץ ואייל גולסה. באשר לחוד, ואן לוון מתלבט האם להמשיך עם איתי שכטר, שלא כבש אך הציג יכולת טובה, או להחזיר את אלכסנדר פשיץ'.

בתוך כך, מכבי תל אביב פרסמה היום (רביעי) את הסגל שלה למפגש הכפול עם שחטאר דונייצק, כאשר השינוי הגדול הוא הכללתו של מתן חוזז שלא נרשם בתחילת העונה על ידי גאורגיוס דוניס, החלטה שעוררה גל של ביקורות כנגד המאמן היווני.

כעת, לאור התקדמותו המקצועית של השחקן, החליט מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון לרשום את חוזז לצמד המשחקים נגד האוקראינים, כשגם אורוש ניקוליץ' נכלל בסגל. מי שפינו את מקומם הם בן ביטון, רונן חנציס, ורוסלן ברסקי שעברו לקבוצות אחרות.

פטריק ואן לוון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי