חוגג העלה את ההצעה על טוויזר, גם אולסק יגיע?

לאחר עזיבתם של אדרי ורוטמן, בעלי בית"ר הציע לעכו 400 אלף ש"ח עבור החלוץ ומנסה לצרף גם את קשר מכבי נתניה בעבר. שכרו של מרקו יאנקוביץ' נחשף. המועדון לוחץ על ורדסקה לקבל את החת משתי ההצעות - אחרת יוקפא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים חזרו לכר הדשא, אבל במועדון עדיין פסימיים לגבי אפשרות שיוכלו לעלות למשחק ביום שני נגד בני יהודה. הסיבה: רוב השחקנים ייבדקו רק ביום ראשון ואז, יממה לפני המשחק, יהיה ניתן לדעת אם הם יכולים לשחק. "ברור שזה לא ספורטיבי והמשחק צריך להידחות", אמרו. אופיר קריאף ייבדק היום (חמישי) וייתכן שיחזור לאימונים.

במועדון דוחים מכל וכל את האפשרות שהרכש החדש, מרקו יאנקוביץ', יגיע פצוע. כבר תקופה ארוכה שבית"ר עוקבת אחר השחקן, שמסוגל לשחק בכל עמדה קדמית בקישור. ההגעה שלו (הנחיתה הרשמית רק לאחר פתיחת נתב"ג) מגיעה על רקע הייאוש מעסקת מתאוסיניו, שעדיין חיובי לקורונה. יאנקוביץ' ינחת בישראל ומיד יגיע לבדיקות רפואיות. הוא חתם על חוזה הכפוף לבדיקות משום שזה התנאי של משרד הבריאות לצורך כניסתו לישראל. 

לפני מספר שבועות הקשר היה מועמד להגיע לקבוצה, אולם אז הוא התלבט ודרש 30 אלף יורו. לאחר שהתפשר עם משה חוגג, הוא הסכים לשכר של 15 אלף יורו לחודש עד תום העונה והחל מהעונה הבאה הוא יזכה לשדרוג וירוויח מעל 200 אלף יורו לעונה, בכל אחת מהשנתיים הבאות. השחקן שוחח פעמיים עם סלובודן דראפיץ' ואתמול חזר למונטנגרו אחרי שלוש טיסות. "ליואיץ' מבני יהודה המליץ לי להגיע", אמר לאנשי המועדון. קודם לכן, דראפיץ' שוחח גם עם פאטוס בצ'יראי אותו אימן בנתניה וזה המליץ לו בחום על השחקן.

דראפיץ'. קיבל המלצות | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

בקבוצה עדיין לא סיימו את ענייני הסגל לעונה זו. לאור עזיבתם של לירן רוטמן ושלום אדרי להפועל חיפה, בקבוצה רוצים לצרף לפחות שני שחקנים חדשים. כפי שפורסם בספורט1 ש ניים מהמועמדים הם חלוץ הפועל עכו רז טוויזר וקשר מכבי נתניה בעבר ניקו אולסק.

כזכור, אולסק רוצה להגיע לישראל ולחתום מיידית בקבוצה, כשבמועדון עדיין ממתינים להחלטתו של משה חוגג. בעניין טוויזר, בהפועל עכו טוענים כי ההצעה הנוכחית של בית"ר עומדת על 200 אלף שקל, בעוד שהם דרשו 800 אלף שקלים. יחד עם זאת, הבוקר התברר כי בית"ר העלתה את ההצעה ל-400 אלף שקל ומנסה לסגור בשבוע הקרוב את מעברו לבירה. לאור שחרורם של רוטמן ואדרי התפנה מעט מקום בתקציב.

במקביל, מספר שחקנים בדרך החוצה. חלאופילו פלייטר הוצע לבני יהודה ולקבוצות נוספות אך טרם התקבלה החלטה כלשהי להחתימו. בנוסף, לסנטיאגו אוקמפוס אין ביקוש גבוה בליגה, בין היתר משום שהוא שחקן צעיר מאוד שעדיין לא הרשים. גורם בבית"ר אמר אתמול כי "אם הוא או פלייטר יושאלו, נעדיף להשאיל אותו".

הלילה התרחש שינוי מסוים כשהמועדון החליט כי במידה שאף אחד מהזרים לא יעזוב ודיוגו ורדסקה יסרב להצעות מישראל, ביניהן הפועל חיפה וסכנין שרוצות אותו – הוא יוקפא. במועדון טוענים כי השחקן דחה גם הצעה מיוון בעבר. אנטואן קונטה הודיע שישוב לארץ אחרי הסגר. גם בבית"ר הבינו כי ייתכן מאוד שיישאר עד תום העונה. במועדון שוקלים לממש אופציה לשנתיים נוספות על מקס גרצ'קין ולהחזירו ארצה. ייתכן והמהלך יקרה בקיץ.

דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי