בהפועל באר שבע מאשרים: ברקת הציעה לז'וסואה חוזה לשנתיים

ז'וסואה יורק על אבי ריקן | צילום מסך

במועדון אישרו את הפרסום בספורט1, ברקת צפויה להיפגש עם הפורטוגלי בשבוע הקרוב על מנת לסגור את הקצוות. המועדון הוציא הודעה רשמית: "אין איש בעולם שראה יריקה - נעשה לז'וסואה עוול"

(גודל טקסט)

אחרי שז'וסואה הורחק על ידי בית הדין מארבעה משחקים בפועל בעקבות היריקה על אבי ריקן בהפסד למכבי תל אביב, הפועל באר שבע פרסמה היום (חמישי) תגובה רשמית להחלטה, כשבמועדון שוקלים פניה לבית משפט אזרחי ובודקים את האפשרויות שעומדות בפניהם.

ומה יקרה עכשיו עם ז'וסואה? בהפועל באר שבע מאשרים את הידיעה שפורסמה בספורט1 אמש, לפיה אלונה ברקת הציעה לשחקן חוזה לשנתיים. בין הצדדים אמורים להתקיים עוד במהלך השבוע הקרוב פגישה, על מנת לסגור את הקצוות ולהוביל לחתימה של הפורטוגלי על חוזה חדש במועדון. כזכור, גם הבוקר אישר גורם בב"ש כי ברקת צפויה להיפגש עם השחקן ולהציע לו הארכת חוזה.

ההודעה המלאה מטעם ב"ש

"קיבלנו באכזבה את החלטת בית הדין לשפוט את ז'וסואה ללא סמכות, בניגוד מפורש להוראות תקנון המשמעת של ההתאחדות שאומרת שלא ניתן לשפוט שחקן על עבירה ששופט המשחק התערב והכריע בה, ובניגוד לראיות המצולמות מכל תשע מצלמות הטלוויזיה שצילמו את האירוע בתוספת זווית הצילום עליה הסתמך הדיין בהחלטתו.

"אין איש בעולם שראה יריקה של ז'וסוואה – כולל אבי ריקן עצמו, כפי שהעיד וכולל שופטי ה-VAR שקבעו פה אחד שלא הייתה יריקה. המועדון מכבד את מערכת המשפט אבל ייאבק בכל האמצעים המשפטיים שעומדים לרשותו נגד העוול שנעשה לשחקן".

ז'וסואה , אבי ריקן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי