המנהלת קוראת לקבוצות להתחסן ומציעה פטור מבידוד ביתי

דולב חזיזה, שחר פיבן | דני מרון

היו"ר ארז כלפון פנה לראשי המועדונים בבקשה שהשחקנים והצוותים המקצועיים יתחסנו נגד הנגיף: "החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום"

(גודל טקסט)

החל מהבוקר (חמישי) אישר משרד הבריאות לכל אזרחי ישראל מעל גיל 16 להתחסן נגד קורונה והמשמעות היא שלהוציא את השחקנים הזרים, כל השחקנים המקצוענים יכולים לקבוע תור ולהתחסן. במנהלת הליגה החליטו לעודד את הקבוצות להתחסן ועל כן הודיעו רשמית כי קבוצות שיהיו בעלות "תו ירוק", משמע שהשחקנים והצוותים שלהן יהיו מחוסנים נגד הנגיף, יזכו לפטר מבידוד ביתי אשר.

יש לציין שישנן קבוצות שכבר החלו במבצע חיסונים, אלא שכפי שסיפר בעלי מכבי חיפה יעקב שחר בראיון הערב ב-103FM, במכבי חיפה ישנם ארבעה שחקנים שבחרו לא להתחסן. כל עוד לא יחליטו אחרת, המשמעות היא שהם לא ייהנו מפטור מבידוד לביתי.

במנהלת הליגה פנו לקבוצות והודיעו: "האופן היעיל ביותר לביצוע החיסונים הינו תיאום עצמאי של כל קבוצה דרך קופות החולים בסמוך למקום מגוריו של המתחסן (ולא ביצוע כל החיסונים במרוכז במקום אחד). באופן זה, כל קבוצה תוכל לשלוט ולנהל את הליך החיסונים של שחקניה ואנשי הצוות ולחלק את ימי החיסונים ביחס למועדי משחקי הקבוצה בסמוך לחיסון הראשון והשני, לרבות חלוקת תפקידים (למשל הפרדה בין מועדי החיסון של שוערי הקבוצה) ובאופן זה להימנע מהיעדרות שחקנים במקרה של תופעות לואי לאחר ביצוע כל אחד משני החיסונים".

ארז כלפון
ארז כלפון | אבשלום ששוני

באשר לאותו "תו ירוק" נמסר: "אנו נמצאים בשיחות עם ראשי משרד הבריאות על המשך יישום פרוטוקול ניהול הליגה תחת נגיף הקורונה ובהחלט יתכן מצב כי עם הפחתת התחלואה ולאחר הערכת מצב מחודשת, שחקנים ואנשי צוות א שר יהיו בעלי "תו ירוק" יזכו לפטור מהבידוד הביתי אשר הינו חובה כיום לכל השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת לעומת מי שיבחר לא להתחסן (וזאת למעט כמובן מי שיציג אישור רפואי שאין ביכולתו להתחסן)".

עוד כתב היו"ר ארז כלפון: "אני מפציר בכם לשוחח אישית עם כל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים על הנושא ועל חשיבות ההתחסנות מפני נגיף הקורונה. החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום הפוקד את המדינה בכלל ואת ענף הכדורגל בפרט. אנא מהרו לקבוע את החיסונים לשחקני ואנשי הצוות של הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי