סגירת מעגל? חוגג אישר, החלו השיחות בין בית"ר לאולסק

ניקו אולסק
ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

הקשר הבהיר: "אעשה הכל כדי לחזור לשחק תחת דראפיץ' וברדה". גם טוויזר עשוי להגיע לבירה. הזמן של בן ח'ליפה אוזל: רק תשעה ימים נותרו להגשת המסמכים לוועדה לאישור זכויות, אך טרם התקבלו כאלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מספר שבועות אחרי שמועמדותו עלתה לראשונה בשיחות בין משה חוגג לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, בית"ר ירושלים מעלה הילוך בניסיון לצרף את ניקו אולסק. הבעלים נתן אתמול (חמישי) אור ירוק לצרף את קשר וואלבייק בן ה-29, לאחר ששלום אדרי ולירן רוטמן עזבו רשמית את המועדון, חתמו בהפועל חדרה, ובכך התפנה מקום מסוים בתקציב.

שיחה ראשונית התקיימה עם נציגיו של אולסק, שהבהירו כי הוא השחקן "יעשה הכל" כדי לשחק תחת צמד המאמנים שאימן אותו במכבי נתניה. "יחד עם עלי מוחמד, יהיה לנו אמצע חזק", אמרו בבית"ר. "אולסק שחקן שלא מפסיק לרוץ, זה בדיוק מה שהמאמנים מחפשים". חוגג העלה את ההצעה על רז טוויזר והודיע ליו"ר הפועל עכו, קרן בר נשר, כי יהיה מוכן לשלם עתה 400 אלף שקל, כמחצית מסכום אותו היא דורשת.

הקשר מרקו יאנקוביץ' ינחת רק לאחר פתיחת נתב"ג ובמועדון מבינים שייתכן וייקח לו זמן להיכנס לכושר. חוגג הבהיר כי הוא רוצה לראות את מתאוסיניו בארץ למרות העיכוב בחזרתו. מבחינת הבעלים, האופציה הראשונה לשחרור אחד מהזרים (הסיכום עם יאנקוביץ' מעלה את מספרם לשבעה) היא של דיוגו ורדסקה. אם המועדון לא יצליח לשחררו ייתכן שיוקפא, אך קודם ינסה להיפטר מהחוזה של סנטיאגו אוקמפוס. לאור ההחלטה הזו, חוגג הבהיר כי חלאופילו פלייטר עשוי להישאר בקבוצה.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

הקבוצה ממשיכה להתאמן בסגל חסר מאוד. אופיר קריאף ייפגש הבוקר עם רופא המועדון בתקווה שייאשר לו להתאמן החל מיום ראשון. קריאף חש בטוב ומקווה לקבל את האישור. כל שאר השחקנים שנושאים את הנגיף ייבדקו בראשון, כשהמשחק מול בני יהודה אמור להתקיים בשני. במועדון עושים מאמץ כדי לקבל אישור דחייה למשחק, אך במנהלת מבינים שיהיה קשה למצוא מועד חלופי.

המהלך של צירוף שחקנים חדשים תמורת עזיבה של שחקנים אחרים מגיע על רקע הבעיות סביב עסקת השייח' חמד בן ח'ליפה. עד כה לא הוגשו מסמכים חדשים לוועדה לאישור זכויות. הוועדה דורשת את כל המסמכים תוך תשעה ימים, כלומר עד ה-14 בפברואר, ואם הם לא יגיעו עד אז – היא תודיע רשמית שהיא לא מאשרת את העסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי