נפרדים: מאור בוזגלו יעזוב את הפועל ת"א. אבו עביד חיובי לקורונה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

הצוות המקצועי לא מעוניין בקשר, שלא יגיע יותר לאימונים. במועדון הודיעו לו שרשאי לחתום בקבוצה אחרת ושכרו יושלם לשכר שהיה מובטח לו. הבלם נדבק בנגיף. סירושטיין הגיע להבנות, אך הפועל חיפה מסרבת לשחררו

(גודל טקסט)

דווקא אחרי הניסיון להגיע להסכם פשרה, הפועל תל אביב ומאור בוזגלו בדרך לפרידה. הבוקר (שישי) התברר לראשי המועדון כי הצוות המקצועי לא מעוניין בחזרתו של הקשר לסגל ולא מתכוון לתת לו לשחק גם אם השחקן יגיעו להסכם פשרה, ועל כן, בוזגלו ואנשיו קיבלו הודעה לפיה הוא רשאי לחתום בכל מועדון אחר ושהקבוצה תשלים את שכרו לשכר אשר היה מובטח לו אצל האדומים. על כן, בוזגלו לא יגיע יותר לאימוני הפועל ת"א.

הפועל ת"א קיבלה היום בשורות מלחיצות – איאד אבו עביד נמצא חיובי לנגיף הקורונה אחרי בדיקה נוספת שערך, ועל כן הקבוצה תערוך גם היא בדיקה נוספת. הפועל ת"א אמורה לקבל במשחק ביום ראשון מול הפועל חדרה (20:10, שידור ישיר בספורט1) בחזרה את הבלם אדי גוטליב, שישוב אחרי כחודשיים של היעדרות. הוא אמור להשתלב ולקבל דקות משחק מהספסל, כאשר בסגל של ניר קלינגר שלושה בלמים נוספים – סיאנדה קולו, איאד אבו עביד ורז שלמה.

חלון ההעברות ייסגר ב-11 בפברואר, ביום חמישי, ועד אז האדומים רוצים לצרף בלם נוסף – מיקי סירושטיין מהפועל חיפה. השחקן כבר הגיע להבנות עם הפועל ת"א, אך בשלב זה ראשי הקבוצה מהכרמל לא מאשרת לבלם את המעבר, כפי שאישרו לרז שטיין לפני יומיים. גורמים הקשורים לסירושטיין והפועל חיפה ינסו במהלך הימים הקרובים לשכנע את יואב כץ, בעלי הפועל חיפה אשר שוהה בארצות הברית, לאשר לשחקן להגיע למתחם חודורוב.

מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

החידה הגדולה של הפועל ת"א היא רז שלמה, אשר איבד את מקומו בהרכב והפך לשחקן ספסל. בשלב זה, גם מכירה אפשרית שלו למכבי תל אביב, עליה דובר בשבועות האחרונים ירדה מסדר היום בחלום ההעברות הנוכחים. הבלם עובד קשה באימונים ומתאמץ כדי לחזור ליכולת הטובה אותה הציג בעבר, ואם סירושטיין יגיע, התחרות במרכז ההגנה תיעשה צפופה עוד הרבה יותר.

לקראת המשחק מול חדרה בראשון, לקלינגר יש שורה של נעדרים. מלבד שי אליאס שחיובי לקורונה, רשימת הפצועים כוללת את ניב סרדל, רועי זיקרי, אופק ביטון ושי אייזן. לעומתם, רז שטיין אמור להיכלל לראשונה בסגל ולערוך בכורה.

איאד אבו עביד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי