11 נדבקים הספיקו: פעילות ק"ש הופסקה, המשחק מול מכבי פ"ת נדחה

מכת הקורונה במועדון הצפוני גברה עם הימצאותם של ארבעה שחקנים נוספים חיוביים לנגיף - דהן, מזרחי, טורה וזמיר. המשחק שהיה אמור להיערך בשבת יתקיים במועד אחר שטרם נקבע

(גודל טקסט)

הקורונה ממשיכה להתפשט בהפועל קריית שמונה בקצב מסחרר, ומשרד הבריאות החליט היום (שישי) להפסיק זמנית את פעילות הקבוצה. על כן, נדחה המשחק מול מכבי פתח תקווה, אשר אמור היה להתקיים מחר. ביום ראשון יעברו השחקנים בדיקות נוספות ולאחר מכן ייקבע סטטוס הפעילות של הקבוצה.

הבוקר ארבעה שחקנים נוספים נמצאו חיוביים לנגיף – אופיר מזרחי, סאקו טורה, אורי דהן והשוער השני נדב זמיר. הדבר העלה את מניין המאומתים בקבוצה הצפונית ל11 נדבקים, מה שהוביל בעצם לעצירת פעילות הקבוצה. הארבעה האחרונים שנדבקו הצטרפו לדז'יוגאס בארטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט וגיא בן לולו.

עוד בטרם ההחלטה הרשמית של משרד הבריאות, האימון שהיה אמור להיערך הבוקר נדחה בעקבות ריבוי החולים, ובמועדון לא היה ספק שההודעה הרשמית על דחיית המשחק מול פ"ת תגיע: "המשחק חייב להידחות, אין שום היגיון בקיומו. לא יכול להיות שנעלה לשחק בלי כל כך הרבה שחקנים, אפילו שוער אין לנו", אמרו בק"ש בטרם ההחלטה הרשמית.

סאקו טורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי