דריכות במכבי חיפה: "אשדוד בחוץ – אחד המשחקים הקשים בליגה"

לפני המשחקים נגד הפועל חיפה ובית"ר, הירוקים יתארחו באצטדיון הי"א (שבת ב-20:45) ויקוו לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות: "הראש שלנו רק באשדוד". אצילי ימשיך בהרכב, חזיזה צפוי לחזור לסגל נבחרת ישראל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון החלק על כפר סבא, מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ החשוב מול מ.ס אשדוד (שבת ב-20:45), שיתחיל עבור הירוקים סדרה של שלושה משחקי ליגה לא פשוטים בכלל. אחרי הביקור בעיר הנמל, הקבוצה של ברק בכר תארח את הפועל חיפה בדרבי ותתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים.

בחיפה לא מקלים ראש בקבוצה של רן בן שמעון וגורם במועדון אמר הבוקר: "אסור לנו להסתכל קדימה מידי, אלא רק על המשחק מחר באשדוד. אנחנו צריכים לחשוב ממשחק למשחק. אצטדיון הי"א הוא אחד המגרשים הכי קשים בליגה, בטח העונה כשאשדוד קבוצת צמרת, אבל המטרה שלנו ידועה וברורה: לקחת עוד שלוש נקודות".

באשר להרכב, נראה כי בכר ימשיך עם אותם 11 שהביסו 0:3 את כפר סבא. כידוע, הירוקים ייאלצו להסתדר ללא חוסה רודריגס המוצהב ויובל אשכנזי הפצוע, כשבאמצע, מעל נטע לביא ומוחמד אבו פאני, צפוי להמשיך צ'רון שרי. מסתמן שעומר אצילי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה יעלו בחלק הקדמי, כשיאניק וילדסחוט צפוי לעלות מהספסל.

אתמול הגיע וילי רושטנטיינר, מאמן נבחרת ישראל, לכפר גלים וצפה באימון מכבי חיפה. האוסטרי שוחח עם בכר ועם דולב חזיזה, שנמצא בכושר שיא וצפוי לקבל זימון לקראת המשחקים בחודש מרץ בקמפיין מוקדמות המונדיאל. שחקן נוסף שנמצא תחת מעקב של רוטנשטיינר ועשוי להיות חלק מסגל הנבחרת הוא המגן הימני רז מאיר.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה.

רז מאיר, טל בן חיים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי