דוידזאדה צפוי לפתוח בהרכב מכבי ת"א, פשיץ' עשוי לחזור להתקפה

המגן יתפוס את מקומו של סבוריט המוצהב מול סכנין (שבת החל מ-20:00, ספורט4), הסרבי, שלא פתח בשלושת הניצחונות האחרונים, אמור לתפוס את מקומו של שכטר. וגם: הרצף המדהים של האלופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם מאזן של שלושה ניצחונות רצופים ושישה בשבעת המשחקים האחרונים, האלופה מכבי תל אביב תארח מחר (שבת החל מ-20:00, ישיר בספורט1) את בני סכנין ותקווה להמשיך את המומנטום תחת המאמן פטריק ואן לוון. אחרי המפגש מול הקבוצה מהמגזר, לצהובים מצפים ארבעה משחקים ב-11 ימים: נגד הפועל חדרה והפועל כפר סבא בליגה, מול שחטאר דונייצק בליגה האירופית ומול הפועל באר שבע בגביע המדינה.

מהסגל של ואן לוון מחר ימשיך להיעדר יונתן כהן הפצוע, כשבמועדון מקווים להכשירו למשחק נגד שחטאר דונייצק ב-18 בפברואר. מלך שערי הצהובים צפוי להיעדר גם מול הפועל חדרה ולא מן הנמנע שלא יסכנו אותו גם במשחק לאחר מכן נגד כפר סבא. שחקן נוסף שייעדר בתקופה הקרובה הוא הקשר עדן קארצב, שסובל מקרע ברצועה הצידית בברך שמאל ויחמיץ גם את המפגש הכפול נגד אלופת אוקראינה החזקה.

מי שיצטרף לקארצב וכהן מחר ביציע הוא אנריק סבוריט המוצהב, כשאת מקומו בצד שמאל יתפוס ככל הנראה אופיר דוידזאדה. ההתלבטות המשמעותית של ואן לוון היא בחוד של מכבי תל אביב, שם פתח בשלושת המשחקים האחרונים איתי שכטר, אבל אלכסנדר פשיץ' הסרבי החלים לחלוטין מפציעה במפשעה והוא עשוי לשוב ל-11, כשבאגפים ימשיכו מתן חוזז וטל בן חיים שהצטיינו בניצחונות האחרונים.

אגב, מכבי תל אביב לא הפסידה לבני סכנין ב-16 המשחקים האחרונים בין הקבוצות וניצחה את הקבוצה מהמגזר ב-32 מ-41 המשחקים האחרונים, כשסכנין ניצחה בסך הכל פעם אחת, אי שם בעונת 2013/14. מתי הקבוצה מהמגזר ניצחה את הצהובים בחוץ, אתם שואלים? לפני קצת יותר מ-16 שנים, בדצמבר 2004, אז היא השיגה את ניצחון החוץ היחיד שלה מול היריבה הצהובה.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, מתן חוזז, טל בן חיים, אלכסנדר פשיץ' (איתי שכטר).

פטריק ואן לוון, אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי