דראפיץ': "עד היום ראינו את מתאוסיניו רק בתמונה"

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן בית"ר התראיין לרדיו ירושלים, אישר את מועמדות אולסק עליה פורסם לראשונה בספורט1, חשף מה הסיבה שעסקת חוזז נפלה, התייחס לרכש מברזיל שמהווה תעלומה ואמר בגילוי לב: "בא לי ללכת ליער בסרביה ולהישאר לבד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סלובודאן דראפיץ' עובר תקופה לא פשוטה עם בית"ר ירושלים, שמתקשה להתרומם העונה. המאמן התראיין היום (שישי) ברדיו ירושלים ודיבר על מצבה של הקבוצה: "לא אשן בלילה עד שלא אביא את החיוך לאוהדים ולשחקנים. אני מתבאס. אשתי שואלת 'מה יש לך'? אני שונא לראות את עצמי בטלוויזיה ככה, מבואס וכואב. בא לי לפעמים ללכת לאיזה יער בסרביה ולהישאר לבד. זה קורע אותי, כי אני כל כך רוצה שנצליח".

דראפיץ' התייחס גם לרכש החדש ולזרים ואמר: "יש לנו בעיה. את מתאוסיניו עד היום ראינו רק בתמונה. לגבי מרקו יאנקוביץ' דיברתי עם פאטוס בצ'יראי ועוד שחקנים ששיחקו איתו. הוא לא אגרסיבי אבל מאוד טכני".

דראפיץ' התייחס גם לשני המועמדים עליהם פורסם לראשונה בספורט1, מתן חוזז שיישאר במכבי תל אביב וניקו אולסק שייתכן ויצטרף. המאמן אמר: "אנחנו רוצים לשחרר את דיוגו ורדסקה. הוא שחקן טוב אבל לא מתאים לי. גם את ניקו אולסק אני רוצה, אבל צריך לשחרר שחקנים. מאוד רצינו את מתן חוזז, אבל זה דלף החוצה ופתאום הוא התחיל לשחק במכבי תל אביב".

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי