חזרה לתלם? הפועל ב"ש גברה 0:1 על כפ"ס

הדרומיים השיגו ניצחון ראשון בעידן שאחרי אבוקסיס. מליקסון עמד על הקווים במקומו של ברדה המושעה. מלי כבש (33) והביא לניצחון בהיעדרו של ז'וסואה המורחק. המשחק שוחק ללא VAR במחצית הראשונה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עברה טלטלה גדולה בשבוע האחרון לאחר שהמאמן יוסי אבוקסיס התפטר מתפקידו והכוכב הגדול שלה ז'וסואה ספג מבית הדין הרחקה לארבעה משחקים. הערב (שבת) הקבוצה מהדרום רשמה ניצחון ליגה ראשון אחרי שני הפסדים רצופים עם 0:1 קטן על הפועל כפר סבא.

לא הרבה דברים תוכל לקחת הפועל ב"ש מהניצחון היום. היכולת לא הייתה מרשימה וחוליית ההתקפה לא הצליחה לייצר איומים רבים לעברו של איתמר ישראלי. אליניב ברדה היה אמור לעמוד על הקווים היום, אך גם הוא הורחק בבית הדין ולכן מאור מליקסון ניהל את המשחק.

רמזי ספורי פתח בהרכב של מליקסון הערב ותפס את מקומו של ז'וסואה, אנתוני וארן הועדף בחוד על פני ג'ונתן אגודלו. כחצי שעה מהפתיחה הגיע הרגע שהכריע את המשחק כאשר מרסלו מלי כבש את שערו הראשון בישראל, במהלך בו היה נדמה שאור דדיה קיבל את הכדור בעמדת נבדל לפני הגול שנכבש.

מלי חוגג, ב"ש רשמה ניצחון ראשון מאז עזיבתו של אבוקסיס | קובי אליהו

בשל תקלה בתקשורת בין השופטים, המשחק יצא לדרך ושוחק במחצית הראשונה ללא מערכת VAR, אך בפתיחת המחצית השנייה הוכח כי השער היה חוקי. בחזרה מחדרי ההלבשה כפ"ס הייתה הקבוצה המסוכנת יותר ואף הייתה קרובה לשוויון, אך בסיום אלישע לוי והשחקנים שלו נותרו שוב ללא נקודות.

הרכבים

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, עומר דנינו, אביב סולומון, דומנטס שימקוס, עומר לקאו (אור דסה, 79), בן רייכרט (טימוטי מוזי, 67), עומר פדידה (יואן סטויאנוב, 86), אמדו סוקונה, קיזיטו.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, שון גולדברג, מיגל ויטור, לואי טאהא (איתן רצון, 59), אור דדיה, מריאנו בריירו, מרסלו מלי (איליי מדמון, 74), דוד קלטינס, אלטון אקולטסה (תומר יוספי, 52), רמזי ספורי (רותם חטואל, 74), אנתוני וארן (ג'ונתן אגודלו, 74).

פתיחת המשחק באצטדיון המושבה | קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 15, המשחק עדיין שקול: הפועל ב"ש הצליחה להחזיק בכדור מעט יותר מכפ"ס, אך שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר איומים ברבע השעה הראשונה של המשחק.

סוקונה במאבק עם ויטור. פתיחה שקולה במושבה | קובי אליהו

דקה 33, 0:1 להפועל ב"ש! אחרי דקות רבות בהן האדומים לא הצליחו לייצר איומים, מלי מצא את הרשת עם כדור שטוח מ-18 מטרים. נבדל של דדיה זוהה במהלך שהוביל לשער, אך בשל התקלה לא נעשה שימוש במערכת ה-VAR.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | קובי אליהו

דקה 39, איום ראשון של כפ"ס: רייכרט קיבל את הכדור מפדידה ומצא את עצמו בעמדת בעיטה טובה, אבל הכדור שלו מ-20 מטרים לא הצליח להכניע את לויטה.

דקה 60, כמעט 1:1 במשחק! רייכרט קיבל כדור גדול משלח וחדר לרחבה, אבל שוב הקשר לא הצליח למצוא את הרשת עם כדור שטוח ומסוכן.

טום שלח, בן רייכרט, רמזי ספורי | קובי אליהו
מאור מליקסון | קובי אליהו

דקה 90+2, מצב מסוכן של כפ"ס! השחקנים בירוק לא ויתרו על החזרה למשחק, ובתוך תוספת הזמן קיזיטו סובב כדור לעבר החיבורים ופספס בסנטימטרים את המסגרת של לויטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי