חשיפת ספורט1: דן גלזר סיכם על חוזה חדש במכבי ת"א

דן גלזר | אריאל שלום

הקשר החליט להיענות להצעת הצהובים, עליה פורסם כאן לראשונה, ולהאריך את ההתקשרות עם המועדון בו גדל עד 2024. סעיף שחרורו יעמוד על 1.7 מיליון יורו. המטרה הבאה: הבטחת עתידם של יונתן כהן, מתן חוזז ודור פרץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא רק מחפשת חיזוק שיסייע לה במאבקי האליפות נגד מכבי חיפה, אלא גם מתכננת את העתיד: בהמשך לפרסום הראשון בספורט1 לפני שבועיים על כך שהאלופה הציעה חוזה חדש לדן גלזר, היום (שבת) נודע כי הצדדים הגיעו לסיכום על הארכת חוזה של הקשר האחורי בשלוש שנים, כאשר ה"גרזן" של הצהובים יזכה לשדרוג כספי והחתימה הרשמית תתבצע בקרוב.

החוזה הנוכחי של גלזר תקף עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לשנה נוספת וכפי שנכתב כאן, כבר לפני כשלושה שבועות מכבי תל אביב החלה בשיחות עמו והציעה לו חוזה עד 2024, שלתוכו יוכנס סעיף שחרור בגובה 1.7 מיליון יורו. בוגר מחלקת הנוער של הצהובים, שכזכור נבחר לשחקן המצטיין בליגת העל בעונת 2019/20, ראה בהצעה הבעת אמון מצד קבוצתו ונתן את הסכמתו להוציא את המהלך לפועל.

הקשר הינו אחד מתוך "בלוק" ארבעת שחקני הבית שמכבי תל אביב מתכוונת להבטיח את עתידם במועדון, כששלושת הנוספים הם יונתן כהן (שגם לו הוצע חוזה חדש), מתן חוזז ודור פרץ, אשר גם עמם נמשכים המגעים במטרה להחתים אותם על חוזים משופרים לשנים הבאות, כולל אפשרות לצאת לאירופה במקרה שיקבלו הצעת ממועדון בכיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי