מליקסון: "אני המאמן הראשון והאחרון בעולם עם 100% הצלחה"

שחקן העבר שעמד על הקווים ב-0:1 של באר שבע על כפר סבא ביטל את השמועות על מינוי קבוע: "ברדה יאמן ביום שלישי". לויטה: "השבוע האחרון היה לא פשוט". אלישע לוי: "הזרים שהחתמנו יפתרו את הבעיה בחלק הקדמי"

(גודל טקסט)

אחרי שבוע מטלטל שכלל את עזיבתו של יוסי אבוקסיס והפסד 1:0 למכבי תל אביב, הפועל באר שבע חזרה לנצח הערב (שבת) כשגברה 0:1 על הפועל כפר סבא בזכות שער של מרסלו מלי, שכבש לראשונה במדי מחזיקת הגביע. לאור ההשעיה של אליניב ברדה, מי שעמד על הקווים היה מאור מליקסון ושחקן העבר של הדרומיים סיכם את הניצחון בסיום.

"זה מרגש, מאז שפרשתי לא התרגשתי כל כך", אמר מליקסון. "אני רוצה לתת מילה טובה לשחקנים, אמרתי שאני אוהב אותם ושיתנו הכל, הם היו מדהימים והניצחון הוא שלהם.

ניצחו בשיניים: "כן, לא היה קל. שבוע שני שזה קורה לנו, מחצית ראשונה די טובה ואז נעלמים בשנייה. חבל, אבל השחקנים השקיעו המון מאמץ כי היה חשוב לנו לקחת את הנקודות".

קבוצה של אופי ופחות יופי: "לא חשבתי על זה, אני לא יודע. אנחנו מנסים טיפה לשנות, זה לוקח טיפה זמן ולפעמים יש גם דקות פחות טובות. הכי חשוב היה לקחת שלוש נקודות, דיברנו על זה לפני, גם אם זה בשיניים".

הסיכוי שימונה באופן קבוע: "אני הראשון והאחרון, המאמן היחידי בעולם, עם 100% הצלחה. אליניב ברדה יאמן ביום שלישי".

עלה עם השחקנים לחימום: "כן, רציתי לעלות איתם כרגיל. אני מרגיש אחד משלהם עדיין, למרות שכבר מזמן אני לא".

שחקני ב"ש חוגגים | קובי אליהו

השוער אוהד לויטה דיבר על חשיבות שלוש הנקודות: "היה חשוב להשיג אותן כאן, לנצח בחוץ ולא לספוג. היו דקות טובות במשחק וגם פחות טובות. נראה ונתקן, אנחנו אופטימיים להמשך".

איך היה לשחק תחת מליקסון: "התרגשתי בשבילו, אני שמח שהוא ניצח את המשחק ביחד איתנו. גם בשביל אליניב. אנחנו מחויבים למועדון ומה שמחליטים אנחנו מקבלים את זה ורוצים לשחק כדורגל כמה שיותר טוב ולנצח משחקים".

הטלטלות בשבוע האחרון: "זה לא פשוט, הרבה כותרות ודברים שהיו סביב המועדון, אבל בתור מקצוענים צריך לנתק את זה. ביום שני לא ניצחנו והיום כן. אין לנו שליטה על ההחלטות ואנחנו מקבלים אותן כמו שהן".

לויטה וסוקונה. שבוע קשה עבר על ב"ש | קובי אליהו

מאמן כפר סבא אלישע לוי התייחס להפסד: "אני מאוכזב מאוד, זה די ברור. אני חושב שלהבדיל מהשבוע הקודם, שבו שיחקנו חלש מאוד, היום היינו בתוך המשחק מבחינת אינטנסיביות, טקטית ופיזית. ראו שלא הגענו להרבה הזדמנויות, באר שבע גם לא, אבל אין לי ספק שחסרה לנו קצת איכות בחלק הקדמי, לקחת ההחלטה הנכונה כדי לעשות שערים מהמצבים שלנו. אין לי ספק שזה ייפתר עם שני הזרים שהחתמנו ואנחנו מחכים שיגיעו. מעבר לזה אין לי טענות, השחקנים עשו את המקסימום. זה הפסד כואב, אנחנו נאבקים למטה כמו עוד ארבע-חמש קבוצות, אבל בסך הכל הכללי, השחקנים היו בעניין".

שחקני הרכש: "מאוד קשה להביא זרים, הם חתומים כבר שבועיים ולא יכולים להיכנס לארץ. אני מקווה מאוד שזה יסתדר כמה שיותר מהר. אלה שחקנים שאמורים לעשות יותר טובים בהתקפה, אבל אני יכול לפנטז ואולי הם לא יגיעו. אנחנו באינטנסיביות של לוח זמנים צפוף, אנחנו ממשיכים קדימה וצריך להתארגן".

כפ"ס הולכת למאבקי תחתית: "נכון לעכשיו הכל מאוד ברור, חמש-שש קבוצות נמצאות למטה. כשבאתי לפני חודש היינו נקודה מתחת לקו האדום, היום אנחנו שלוש נקודות מעל. גם כשניצחנו לא אמרתי שזה נגמר, זה תהליך ארוך. ראינו היום קבוצת כדורגל בגישה של לנסות לנצח בכל משחק".

אלישע ומליקסון. רק אחד מהם מרוצה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי