ואן לוון: "הקשינו על עצמנו". אביטן: "שלחו אותנו להישחט פעמיים"

מאמן מכבי ת"א על ה-0:1 הדרמטי נגד סכנין: "היינו צריכים להכריע לפני". יריבו על הקווים במסר למנהלת: "תהיו אחידים". דור פרץ: "השער היה סופר חשוב. לא היינו במיטבנו". קנדיל: "לא מעכל שזה שוב קרה לנו"

(גודל טקסט)

אם מכבי תל אביב תצליח לשמור על תואר האליפות בסיום העונה, ייתכן מאוד שהערב (שבת) הזה יסומן בדיעבד כנקודת המפנה של העונה כולה. בזמן שמכבי חיפה רשמה הפסד למ.ס. אשדוד, הצהובים השיגו 0:1 הכי דרמטי שיכול להיות על בני סכנין, בזכות שער של דור פרץ בדקה ה-95, והקטינו את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון סיכם את המשחק: "היום עשינו את זה קשה מאוד לעצמנו. יצרנו מצבים במחצית הראשונה שהיינו יכולים להבקיע בהם. אני חייב להחמיא לקבוצה על מלחמה גדולה עד הסיום, אנחנו תמיד מדברים על 90 דקות ומעלה. הם המשיכו להאמין, שינינו את הסגנון קצת ב-10 הדקות האחרונות והוספנו חלוץ במרכז כדי לוודא שיהיה מי שיגיע לכדורי הגובה".

צריך להרוג משחקים מוקדם יותר: "אני מסכים לחלוטין. אנחנו מדברים על זה הרבה, שאנחנו יוצרים המון הזדמנויות מההתחלה ולא מנצלים אותן. זה גם מקשה על השחקנים להיכנס למשחק".

ניצחון דרמטי. שחקני מכבי ת"א חוגגים | אריאל שלום

גיבור הניצחון, דור פרץ, התייחס לחגיגה הנלהבת אחרי השער: "זה גול סופר חשוב. לא חושב שהיינו במיטבנו, היינו יכולים לנצל הזדמנויות טוב יותר ולעלות ליתרון מוקדם יותר. למזלנו עשינו את זה בדקה האחרונה, הגול הוא שמחה גדולה בשבילי. ממשיכים קדימה".

למה התקשו במשחק קל על הנייר: "אין קל בליגה הזאת. כל משחק קשה וראינו את זה היום. קבוצה באה להתגונן עם חמישה שחקנים מאחור, לא יצא לנו לייצר מצבים יותר מדי. לא יכול להצביע על משהו מדויק, אבל למזלנו ניצחנו וזה מה שחשוב".

שער "סופר חשוב". דור פרץ | אריאל שלום

בצד המפסיד, מאמן סכנין ניסו אביטן יצא במונולוג: "אני רוצה לנצל את הבמה כדי לשלוח מסר למנהלת. אני מאוד מעריך את העבודה שלהם. מנגד, אני חייב להגיד ולא יכול להתאפק – צריך שיהיה דין אחד לכל הקבוצות. את סכנין שלחו פעמיים להישחט בגלל הקורונה, גם במשחקים שלאחר מכן. אני רק אומר, יש פה קבוצות שעובדות ומשקיעות. תהיו אחידים, תכבדו את כולם ותשמרו על הבריאות של כולם".

השער בסיום: "ליבי עם השחקנים, פשוט כואב לי הלב עליהם. הם עשו עבודה טקטית מצוינת, התכוננו כל השבוע עם החוסרים והבעיות והצלחנו בהרבה דקות לעצור את מכבי רחוק מהשער שלנו והיינו יכולים לגנוב גול. זו הייתה התכנית והיא עבדה מצוין. זה כאב לב, אבל אקח את הדברים הטובים. אנחנו בסוף נייצר יציבות ויהיה בסדר, אנחנו קבוצה טובה".

העבודה המנטלית שתידרש אחרי הפסד כזה: "יש לי שחקנים שאני מחובר אליהם, הם מראים בכל שבוע כמה הם אוהבים את המועדון ומוכנים להקריב בשבילו. אנחנו חזקים כקבוצה, עם כל הקשיים והבעיות. נתמודד גם עם הגול המאכזב הזה היום".

ניסו אביטן. יצא במונולוג | אריאל שלום

השוער מחמוד קנדיל הוסיף: "אני ממש מאוכזב. עד עכשיו לא מצליח לעכל את זה שזה קורה לנו. מגיע שאפו לכל השחקנים שעבדו בשביל המועדון, כולם נתנו את הלב. זו עדיין מכבי תל אביב, שמועמדת לאליפות. השקענו, אבל זה שוב קרה לנו. זו לא הפעם הראשונה, אבל צריכים להרים את הראש. יש לנו משחק לא פחות חשוב ביום שלישי, אנחנו במאבקי תחתית, צריכים להרים את עצמנו כמה שיותר מהר ולבוא עם אנרגיות חדשות".

איך זה ברח בדקה כזאת: "על זה דיברנו כל השבוע, על ריכוז, כי נגד מכבי תל אביב שיש לה הרבה איכות, אם אתה מאבד ריכוז לשנייה – אתה סופג. אין לנו הרבה זמן להרים את עצמנו, יש לנו קבוצה עם חומר מצוין והוכחנו את זה נגד יריבות יותר טובות מאיתנו. אנחנו צריכים למצוא את הנוסחה לנצח משחקים גם נגד קבוצות תחתית כדי להשיג נקודות ולהישאר בליגה".

קנדיל. עדיין לא מעכל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי