רוקאביצה סובל מקרע קטן בתאומים, יחמיץ את הדרבי ואת בית"ר

חלוץ מכבי חיפה לא יעמוד לרשות בכר בשבועיים הקרובים וייעדר בשני משחקי הליגה הקרובים וגם מול אום אל פאחם בגביע. מנחם סובל מהתכווצות בשריר הירך. אחרי ההפסד באשדוד: ביקורת על המאמן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תיאלץ להסתדר בשלושת המשחקים הקרובים ללא מלך השערים שלה, ניקיטה רוקאביצה, שסובל מקרע קטן בשריר התאומים וייעדר מהמגרשים כשבועיים. החלוץ לא יעמוד לרשותו של ברק בכר בדרבי מול הפועל חיפה, נגד בית"ר ירושלים בטדי וכן במשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם. יחד עם זאת, במועדון הביעו שביעות רצון מתוצאות הבדיקות, שכן החשש הראשוני היה שהחלוץ ייעדר בין שלושה שבועות לחודש. הוא צפוי לשוב מול ק"ש בסוף החודש.

באשר לסאן מנחם, שהתלונן על כאבים בסיום המשחק, המגן השמאלי סובל מהתכווצות בשריר הירך האחורי ובמועדון מקווים להכשירו לדרבי נגד הפועל חיפה ברביעי. בתוך כך, תחושות קשות במכבי חיפה לאחר ההפסד אמש (שבת), 1:0 למועדון ספורט אשדוד. עוד לפני המפגש ידעו בקבוצה שמדובר באחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, אבל גם הצוות המקצועי בראשותו של ברק בכר וגם השחקנים מבינים כי לא הגיעה להם נקודה במשחק והודו שזה אחד המשחקים הכי חלשים שלהם העונה.

"כאשר שרי, חזיזה ואצילי ביום חלש ורוקאביצה נפצע, יש לנו בעיה לייצר מצבים ולכבוש שערים", הודו במועדון אמש. בכרמל דובר לא מעט בשבועות האחרונים על חוסר תרומה של שחקני הספסל וגם אתמול לא היה אף שחקן שעלה כמחליף והוכיח כי הוא ראוי להרכב הראשון. גם בכר לא יצא נקי מההפסד וספג ביקורת על החילופים: "להוציא באותו רגע את שרי ואצילי ביחד זה לוקסוס גדול מדי. במצב שלנו אין שום סיבה היה לעשות את זה".

ניקיטה רוקאביצה | לירון מולדובן

אם לא די בכך, אז מעבר להפסד והעובדה שממכבי תל אביב צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד, ספגה חיפה כאמור מכה בדמות הפציעה של רוקאביצה. מלך שערי הקבוצה, שחזר לכבוש במחזור הקודם, נפצע והוחלף בדקה ה-32. רוקאביצה עבר היום בדיקת אולטרסאונד, בה אובחן כי הוא סובל מקרע קטן בשריר.

במכבי בחיפה מבינים כי שני משחקי הליגה הקרובים, בהם הם ייאלצו להסתדר ללא רוקאביצה, משמעותיים להמשך מאבק האליפות. בקבוצה לא נערכו לשינויים של הרגע האחרון בחלון ההעברות שיסתיים ביום חמישי, אך הפציעה של מלך השערים עשויה להביא לכך שהירוקים ינסו לצרף חלוץ נוסף. במועדון עומדים בפני דילמה לא פשוטה, מכיוון שידוע לצוות המקצועי עד כמה קשה יהיה למצוא חלוץ איכותי ברגע האחרון וגם ישנו ניסיון להתמודד עם ההשלכות הכלכליות סביב רשת הביטחון לאחר חלון בו צורף שחקן כמו עומר אצילי.

בין האופציות לחיזוק אפשרי עלו שוב השמות של אוסאמה חלאיילה מבני סכנין, שלאחרונה נמצאת בנתק עם הירוקים ולכן הסיכוי קלוש. גם שמו של מוחמד עוואד שהושאל בקיץ ללך פוזנאן הוזכר, אולם נכון לרגע מדובר בהשערות בלבד וההחלטה הסופית תהיה יעקב שחר, נשיא המועדון.

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי