שבחים לכהן: "יהיה קשה להוציא אותו מההרכב, גם עם ההגעה של צדק"

הקשר מתופקד בשלושת המשחקים האחרונים כבלם והקבוצה לא ספגה, לאחר ה-0:0 בחיפה אמר על השינוי: "לא אחזור לאירופה, מקווה לפרוש במכבי נתניה". במועדון מרוצים מהתיקו: "צריכים לדעת לקחת נקודה במשחקי ראש בראש"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי נתניה לאחר התיקו 0:0 אתמול (שבת) בסמי עופר מול הפועל חיפה. היהלומים החלו את המשחק בצורה לא רעה, אבל במחצית השנייה ובעיקר לאחר ההרחקה של כארם ג'אבר, נסוגו לאחור ורק הודות להרבה מזל ועבודה טובה של החלק ההגנתי ובעיקר הקפטן אלמוג כהן, הם הצליחו להימנע מהפסד.

"במחצית הראשונה או יותר נכון עד האדום, היינו בסדר גמור", אמרו במועדון. "זה נכון שמאז האדום רק הפועל חיפה הייתה על המגרש, אבל צריך לדעת לקחת גם נקודה ובמיוחד נגד קבוצה שנמצאת איתך ראש בראש במאבק על הפלייאוף העליון".

זה כבר לא מקרי שמאז שחזר להרכב הקפטן אלמוג כהן בתור בלם, הקבוצה לא סופגת. כבר שלושה משחקים שהרצף נמשך וכהן זכה על כך למחמאות: "יהיה קשה לקחת לו את המקום בהרכב. גם עם ההגעה של שיר".

רגע ששינה את המשחק. הרחקת ג'אבר | ברני ארדוב

לצד החיזוק והגעתו של צדק ואבובקר דומביה שרשם אמש דקות ראשונות במדי נתניה, בקבוצה עדיין מעוניין להתחזק עד תום חלון ההעברות ביום חמישי. הכוונה היא לצרף שחקן אחד לפחות, כאשר עיקר החיפושים הם אחר שחקן קישור, כשכידוע לנתניה מקום לזר נוסף אם תבחר להחזיר את פרננד גורי לנוער.

"לעזוב לאירופה בתור בלם? לא לא. מקווה להישאר במכבי נתניה עד סוף הקריירה. לא יודע כמה זמן זה ייקח אבל אני נהנה עכשיו", התבדח אלמוג כהן בתגובה ליכולת המוצלחת שלו בהסבת העמדה החדשה שעבר.

על השיפור בהגנה: "אני לא יודע אם מצאנו את הנוסחה בהגנה אבל הקבוצה עושה עבודה הרבה יותר טובה. אנחנו עומדים יותר טוב והקבוצה היריבה מגיעה לפחות מצבים".

צירוף שיר צדק: "שיר הוא שחקן מצויין שיוסיף לנו מהנסיון שלו. יש לנו קבוצה צעירה שצריכה שחקנים עם כאלה ניסיון".

נתניה לא ספגה מאז שכהן משחק כבלם | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי