לופטה סגר בבני יהודה. אופטימיות לגבי בלטקסה

החלוץ הפורטוגלי של מכבי פ"ת יחזק את הסגל של אבוקסיס, מוסא או ראנז'ל יושאלו בשל מגבלת הזרים. במועדון מאמינים שמגן מכבי ת"א יחתום. פוצ'יבה ודוס סנטוס תורגלו בהרכב לפני בית"ר בשני בטרם ההחלטה על דחייה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה בדרך לרכש שני בקדנציה הרביעית של יוסי אבוקסיס. אחרי שג'ורג' פוצ'יבה חתם אתמול (שבת), כעת גם חלוץ חדש ילבש כתום – ג'וסי לופטה, שיגיע ממכבי פתח תקווה, סגר את תנאיו וצפוי להיות מוצג בקרוב. אחד מהזרים, מישאל ראנז'ל או יוסיף מוסא, צפויים לצאת להשאלה, מכיוון שלאחר חתימתו הרשמית של לופטה לקבוצה יהיו שבעה זרים.

במועדון אופטימיים בנוגע לצירופו של מתן בלטקסה, ועל כן ההעדפה הברורה היא להשאיל את ראנז'ל, והוא הוצע לקבוצות מהליגה הלאומית. אבוקסיס מאוד מעוניין להחתים את מגן מכבי תל אביב, ואם הדבר אכן יקרה – לבני יהודה יהיו בסגל את עמית כהן, אמיר רוסתום, בלטקסה וראנז'ל אשר יכולים לשחק בעמדת המגן השמאלי.

בתוך כך, בקבוצה התכוננו כרגיל למשחק שהיה אמור להיערך מחר מול בית"ר ירושלים, אשר אמור היה להיות המשחק הראשון של אבוקסיס על הקווים. בטרם ההודעה על דחיית ההתמודדות, פוצ'יבה תורגל בהרכב והיה אמור לערוך בכורה. בשורה גדולה הייתה אמורה להיות גם חזרתו של אליסון דוס סנטוס, אשר לא שיחק מאז ההפסד להפועל כפר סבא בספטמבר, אך הוא ימתין למשחק הבא.

מתן בלטקסה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי