Sport1 Banner

המשחק בין בית"ר לבני יהודה נדחה, סכנין זועמת: נפנה לשר הספורט

ירדן שועה | דני מרון

בעקבות החזרה החלקית של הירושלמים לפעילות אחרי מכת הקורונה, הוחלט כי ההתמודדות תיערך במועד אחר. הצהובים יפגשו את נתניה בחמישי כרגיל. מתאוסיניו ויאנקוביץ' יגיעו בערב יום שני לישראל. הקבוצה מהמגזר רותחת

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אמנם חוזרת לאט לאט לפעילות אחרי מכת הקורונה שהכתה בקבוצה, ומחר (שני) היא הייתה אמורה לפגוש את בני יהודה, אך היום מנהלת הליגות הודיעה כי משרד הבריאות החליט לדחות את ההתמודדות – שתיערך במועד אחר.

פעילות בית"ר ירושלים הופסקה למשך שמונה ימים, ולאחרונה הייתה רק חזרה חלקית של המחלימים מהנגיף לאימונים. הדבר הובא בפני משרד הבריאות, שלאור הנתונים ונוכח ההשבתה הארוכה מפעילות גופנית בתקופת המחלה, החליט להודיע על דחייה והנחה על חזרה זהירה והדרגתית לפעילות מלאה.

טרם נקבע מועד חדש למפגש בין הצהובים-שחורים לקבוצה משכונת התקווה, אך המשחק של בית"ר מול מכבי נתניה ביום חמישי אמור להיערך כרגיל כרגע (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). בתוך כך, הקבוצה מהבירה הודיעה כי התקבלו הערב מסמכי האישור להגעתם של מרקו יאנקוביץ' ומאתוסיניו לישראל ושני השחקנים עתידים לנחות מחר בשעות הערב בנתב"ג.

שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

סכנין זועמת

מי שזעמה על ההחלטה ולא בפעם הראשונה היא בני סכנין, שכזכור עלתה למשחקים מול מכבי נתניה ומכבי חיפה למרות ריבוי מאומתים בסגל – והובסה. במועדון הגיבו רשמית להחלטה והבהירו כי יפנו לשר הספורט: "עוד משחק נדחה ובצדק. מנהלת הליגה ממשיכה בהתנהלותה הלא מפתיעה, כאשר היא מגלה הבנה ופתיחות לב כלפי הקבוצות הנגועות והנפגעות מנגיף הקורונה ואף מגלה הבנה לפגיעה שנוצרה כתוצאה מימי הקפאת הפעילות.

"החלטות מהסוג הזה מבטאות בעוצמה רבה את אטימות הלב והשכל כלפי בני סכנין כאשר עמדה בסיטואציות דומות ואף יותר חריפות ובכל זאת הופקד עליה לסור למלחמת התאבדות. הנהלת בני סכנין תתכנס הערב בכדי לדון באפליה. כאשר הכוונה היא העלאת זעקתה לשר הספורט והתרבות ובקשת הסבר על התנהלות המנהלת", נמסר בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם בני סכנין.

כזכור, ביום שישי האחרון בסכנין הביעו את מורת רוחם על דחיית המשחק של קריית שמונה מול מכבי פתח תקווה בעקבות מכת הקורונה במועדון הצפוני. בקבוצה כעסו וטענו לגזענות בכך שכאשר סכנין הייתה מוכת קורונה, משחקיה לא נדחו (ראו ידיעה נפרדת).

ניסו אביטן | אריאל שלום

גם בלאומית נדחה משחק

אגב, גם בלאומית נדחה משחק. סקציה נס ציונה, שגם פעילותה הופסקה על ידי משרד הבריאות בעקבות מכת הידבקויות בקורונה, הייתה אמורה לפגוש את מ.ס כפר קאסם ביום שלישי – אך המשחק ייערך במועד אחר. המשחק מול הפועל כפר שלם, שמתוכנן ליום שישי, אמור להיערך כרגיל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי