סכנין זועמת על הפסקת פעילות ק"ש וציטטה פסוק מהתנ"ך

במועדון הביעו כעס על דחיית משחק הקבוצה הצפונית מול פ"ת ואי דחיית משחקיה כשהוכתה בקורונה: "גזענות, אנחנו כבשת הרש". קנדיל צפוי לפתוח נגד מכבי ת"א בשבת (20:00, ספורט1), אביטן: "תפסיקו לטעות כמו ילדים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

תחושות לא קלות ליוו השבוע את בני סכנין וזאת לאחר ההפסד הביתי 2:0 להפועל חדרה, שסיבך את הקבוצה מהמגזר עמוק במאבקי התחתית. ניסו אביטן וחניכיו יתארחו מחר (שבת החל מ-20:00, ספורט1) בבלומפילד אצל מכבי תל אביב ויקוו לחולל סנסציה ולנצח את הצהובים בחוץ לראשונה מאז 2004.

במועדון הביעו היום את מורת רוחם על דחיית המשחק של קריית שמונה מול מכבי פתח תקווה בעקבות מכת הקורונה במועדון הצפוני. בקבוצה כעסו וטענו לגזענות בכך שכאשר סכנין הייתה מוכת קורונה, משחקיה לא נדחו. בהודעה הרשמית צוטט פסוק מהתנ"ך, בו הוזכר אוריה החתי, ובמועדון השוו את עצמם אליו: "הָבוּ אֶת אוּרִיָּה אֶל מוּל פְּנֵי הַמִּלְחָמָה הַחֲזָקָה וְשַׁבְתֶּם מֵאַחֲרָיו וְנִכָּה וָמֵת".

"ממיסה את הלב וממיטה את המורל האפליה הזועקת בשיטת קבלת ההחלטות בכל סוגיית התרת קיום משחקים ואו דחייתם", נכתב בהודעת סכנין. "סכנין ידעה מקרים קשים של פגיעות קורונה ומספר רב של חיוביים כאשר הזועקים ביותר 'משחק הקורונה' מול מכבי נתניה ומשחק 'הסופר קורונה' מול מכבי חיפה, ועם זאת ממשיכים מקבלי ההחלטות להפגין הבנה עם שאר הקבוצות במקרים מקבילים ופחות מקבילים אל מול סכנין.אנחנו רואים שידיהם של מקבלי ההחלטות טבולות בעשיה של פילוג והתרפסות כאשר סכנין היא תמיד המסומנת להיות כבשת הרש. בספורט בועטים את הגזענות החוצה. איחולי בריאות והחלמה לשחקני קריית שמונה".

מחמוד קנדיל | אדריאן הרבשטיין

ובחזרה למשחק הקרוב מול מכבי ת"א. המאמן אביטן ביקר את חניכיו השבוע ואמר: "אסור לנו שתצוגה כזו תחזור על עצמה, תפסיקו לבצע שגיאות של ילדים" ודרש מהם להגיע דרוכים למשחק הקשה מול מכבי תל אביב. "המשחק מול חדרה היה הגרוע ביותר שלנו מזה תקופה ארוכה, כולנו מבינים את זה, אולי דווקא מול האלופה זה יתחבר ונפתיע", מקווים בקבוצה.

סכנין תחסר מחר לא מעט שחקנים: איהאב שאמי, ייזן נסאר, בירם כיאל וסבסטיאן ולאסקס ייעדרו בגלל פציעות, כשמארון גנטוס עדיין נמצא בספק ורק לקראת המשחק יוחלט אם ישחק. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של השוער מחמוד קנדיל, שהתאושש מפגיעה בידו, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בין הקורות. אביטן מתלבט בין מוחמד עותמאן לעלי עותמאן בעמדת המגן הימני, כאשר מופלח שלאעטה יפתח כמגן שמאלי.

ומה קורה עם איסמעיל ריאן? הקשר נחת בלילה שבין חמישי לשישי בישראל וזאת לאחר שקיבל את השחרור הרשמי מאדאנספור הטורקית. השחקן צפוי לחתום לעונה וחצי בסכנין והוא יחזק את החלק הקדמי של אביטן. בינתיים, במועדון מחפשים טיסה עבור לוקאס שפנדלהופר, הבלם האוסטרי שסיכם אתמול בקבוצה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן, חסן חילו, מארון גנטוס, חגי גולדנברג, מופלח שלעאטה, עטאא ג'אבר, איהאב גנאים, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי