אזולאי: "בן שמעון עשה פה שינוי אדיר, הוא רוצה להישאר איתנו"

הקשר התייחס לעתידו של מאמנו בתכנית הספורט של 103FM: "נשמח שהוא יישאר, כיף לנו איתו וזה בא לידי ביטוי במגרש". וגם: האם אשדוד יכולה לזכות בתואר, הסוד של אצטדיון הי"א והניצחונות מול הגדולות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 הגדול על מכבי חיפה, שלומי אזולאי, אחד האחראים המרכזיים להצלחה המסחררת של מ.ס אשדוד, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על העונה המופלאה של הקבוצה, שניצבת במקום השלישי בטבלה ועושה חיל בעיקר בבית ובמשחקים מול הקבוצות הגדולות.

האזינו לראיון

אזולאי פתח את דבריו והתייחס לניצחונות על הגדולות לעומת הפסדים לנתניה ומכבי פ"ת: "כל מי שמגיעה לאשדוד מתחיל לחשוש, אבל עכשיו ברצינות: אנחנו עושים תוצאות יפות ובאים מוכנים מול הגדולות, אבל מול קבוצות אחרות יש לפעמים נפילות מתח. לזלזל? אין לנו את האפשרות הזו בכלל, הרי אשדוד זו קבוצה שנקלעה למאבקי תחתית בשנים האחרונות".

על רן בן שמעון: "הוא בדרך החוצה? כרגע רן איתנו וכיף לנו איתו. הוא הגיע לפני משהו כמו שנה ועשה פה שינוי אדיר במועדון ולא רק מבחינה מקצועית. כיף לנו איתו ואני חושב שכולם רואים את זה בא לידי ביטוי במגרש. אנחנו נשמח שהוא יישאר איתנו. אני לא יודע לגבי הפרסומים, אבל אני יודע שהוא רוצה להישאר איתנו ושכיף לו איתנו. באופן אישי, אני מרגיש דומיננטי ומוערך, כיף לי באשדוד ואני נהנה מכל רגע".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

על הכדורגל השמח שמציגה אשדוד: "אנחנו בעיצומה של עונה ממש טובה והכל מסתדר לנו, נהנים על המגרש. אנחנו קבוצה מאוד התקפית שמחפשת להבקיע ולנצח. לפעמים זה עולה לנו בספיגות, כמו מכבי פתח תקווה שהם עקצו אותנו ונגד נתניה שהשער הראשון שלהם שבר אותנו מנטלית כנראה. זה קורה לא מעט ואנחנו נצטרך לשפר את זה".

האם אשדוד יכולה לזכות בתואר העונה: "אחרי השנים האחרונות, המטרה היא לעשות פלייאוף וליהנות ממה שקורה כרגע, הרי הרבה זמן לא נהנו פה מבחינה מקצועית וחברתית. אם נוכל לסיים במקום שמוביל לאירופה אז בכלל נשמח ואולי גם לזכות בגביע המדינה – אלה המטרות שלנו כרגע. מוקדם לדבר על אליפות, כי אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולשמור על יציבות לפני הכל".

על ההבדל בין משחקי הבית למשחקי החוץ: "קשה להסביר את זה, אצטדיון הי"א הוא מאוד קומפקטי. כיריב, היה קשה לי לשחק פה. זה מגרש שהשחקנים של אשדוד מראים בו את היכולות שלהם, כי הם מתאמנים בו כל השבוע ורגילים אליו. יש שינוי כשיוצאים למגרשים גדולים. זה קורה לנו הרבה השנה ואנחנו צריכים לשים דגש על זה, כי זה לא הגיוני שננצח רק בבית ולא נעשה תוצאות טובות בחוץ. קבוצה שרוצה לרוץ בצמרת במשך כמה שנים, צריכה לדעת נצח גם בחוץ".

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי