עימות בין אנשי הפועל לאנשי חדרה, קלינגר התנצל בפני ברנובסקי

בסיום ה-1:1 הדרמטי, טפירו ודורון התעמתו ולא היו רחוקים מעימות פיזי. לטענת חדרה, שחקני היריבה הקניטו אותם. המאמן התנצל בפני שדר הקווים, אלטמן: "חדרה בזבזה זמן כמו שהיא יודעת". קורצקי אופטימי למכבי ת"א

(גודל טקסט)

יותר דרמטי מזה – לא יכל להיות. הפועל תל אביב הייתה שניות ספורות לפני הפסד, אך בזכות שער עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-90+7, הצליחה לסחוט הערב (ראשון) 1:1 מהפועל חדרה בחוץ. זה היה התיקו השני ברציפות של האדומים והמשחק הרביעי ברצף ללא הפסד, ואמנם זו לא תוצאה גדולה, אך אי אפשר לא לצאת עם חיוך כשאתה מסיים משחק עם שער כל כך דרמטי, שנכבש על ידי רז שלמה.

הרוחות סערו בסיום, ועימות מילולי חריף נרשם בסיום המשחק בין מנהל הקבוצה בחדרה, איציק טפירו, לבין מאמן הכושר של הפועל ת"א, עופר דורון. רק התערבות של אנשי צוות ושחקנים משתי הקבוצות מנעו גם עימות פיזי. בנוסף, לטענת אנשי חדרה, חלק משחקני הפועל ת"א הקניטו אותם בירידה מכר הדשא בעקבות התיקו הדרמטי.

ניר קלינגר, מאמן הפועל ת"א, אמר בסיום: "מה שאני לוקח איתי מהמשחק הזה בסופו של דבר זו המחצית הראשונה. הגול בתחילת החצי השני שינה את אופי המשחק. חדרה כמעט ולא יצאה קדימה בחצי הראשון, זו הייתה המחצית הכי טובה שלנו השנה. באיבוד כדור אחד בתחילת החצי השני ספגנו, ואז זה הוריד אותם אחורה מאוד, דבר שהקשה עלינו. לא היו מרווחים כמו בחצי הראשון. אנחנו משפרים את רמת המשחק שלנו, זה ודאי וברור לי. אופי זה טוב, אבל כרגע זה לא מנחם אותי. היינו חייבים לנצח. אנחנו קבוצה יותר טובה מהפועל חדרה והראינו את זה על הדשא. נכון שהם יכלו לעשות 0:2 ממתפרצות, אבל זה קרה כי כבר הימרנו".

רז שלמה | דני מרון

איך הקבוצה לא השיגה יתרון בסיום החצי הראשון: "צריך עוד חדות. שלומי אזולאי נכנס לעניינים, לידור כהן צריך עוד קצת שיופים, ההגבהות של בן ביטון שעם הזמן יילכו וישתפרו. הפעולה האחרונה הייתה פחות טובה, ונצטרך לדעת לעשות גולים במחציות כאלה".

על רז שלמה: "בחמש הדקות האחרונות שלחתי אותו למעלה וביקשתי ממני שישחק כמו חלוץ, כי כבר לא הייתה ברירה. הוא עבר תקופה לא פשוטה, אבל תמיד תמכתי בו. גם כל השחקנים היו איתו ואף אחד לא נתן לו לשקוע. זה חלק מהרוטציה, יש לנו ארבעה בלמים בקבוצה, אדי גוטליב חזר היום ותוכנן מראש שהוא ישחק רק 50-60 דקות. אני מאוד שמח בשביל רז".

העימות בסיום: "אני לא מאשים אותם, זה לגיטימי. הם עשו את מה שהם צריכים לעשות, אבל ברמה האישית זה מעצבן וזה יצא החוצה. אין לי טענות לחדרה. יש להם את הכלים שלהם, שיעשו בהם כראות עיניהם. מכבי פתח תקווה ברביעי? אנחנו בתהליך שהתחלנו לפני ארבעה משחקים עם צירופם של השחקנים החדשים. המטרה שלנו היא להביא כמה שיותר נקודות מול הקבוצות שנאבקות איתנו בתחתית. לקחנו כמה נקודות במשחקים האחרונים וזה משאיר אותנו בתמונה. הקבוצה בהתקדמות. זה לא מספיק, אנחנו הפועל ת"א והפועל ת"א צריכה להיות יותר דורסנית ויותר טובה. הלו"ז לא מאוזן, מכבי פ"ת לא שיחקה יותר משבוע וזה גם משהו שהוא בעייתי, כשאנחנו מצד שני די עייפים. עייפות זה רק בראש. אני זוכר את עצמי כשחקן, נבחרת-קבוצה, נבחרת-קבוצה. הכל בראש".

עומרי אלטמן, גבריאל מרמנטיני
עומרי אלטמן, גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

קלינגר אף התנצל בפני שדר הקווים, רענן ברנובסקי, אחרי ש'הוציא עליו עצבים' בתום ה-1:1 מול קריית שמונה: "בוא נפתח את זה. אני אהיה כן ואגיד שבטדי החילופים שלי היו הכי גרועים שיכולים להיות, אבל בלית ברירה. רציתי לשמור על התוצאה. לא שאלתי אותי את השאלה הלא ראויה והלא מכובדת הזה. אנחנו מכירים ומיודדים, אפשר להגיד את זה. החילופים במשחק נגד קריית שמונה היו הרבה יותר טובים ועל המזל ספגנו בדקה ה-94 גול. לבוא אחרי רבע שעה שבא לי להתפוצץ מעצבים ואתה שואל אותי שאלה כזו, אז תבין שגם התגובה שלי הייתה אמוציונלית. אם נפגעת אני מתנצל".

עומרי אלטמן, קפטן הפועל ת"א, הוסיף: "אני חושב שהגיע לנו. במשחק הקודם מול קריית שמונה לה לא הגיע, ולנו כן הגיע היום. חדרה הצליחה לגנוב את הגול שהיא רצתה, בזבזה זמן כמו שהיא יודעת לעשות ואני שמח שלקחנו את הנקודה הזו. זה מרים לנו את מצב הרוח. קצב צבירת הנקודות? הוא לא מספיק טוב, אבל מצד שני לא הפסדנו גם ארבעה משחקים רצופים. ברור שאנחנו רוצים לנצח ומשחק כזה היינו צריכים לנצח. איבדנו יתרון מול הפועל חיפה וקריית שמונה, אז אתה מרגיש פספוס, אבל כשאתה שם גול בדקה האחרונה יש לזה השלכות. הרכש? רואים את השיפור. הביאו לכאן שחקנים מצוינים שעוזרים לנו בכל משחק להיראות הרבה יותר טוב".

מנחם קורצקי, מאמן החדרתים, סיפר: "היו לנו נקודות ביד ואיבדנו אותם. חבל. אני לא יכול לקחת מהשחקנים שלי את המחויבות, ההשקעה, הלחימה והמשמעת הטקטית. לא פתחנו טוב את המשחק, עשינו שינוי טקטי ודברים יותר התחברו. ידענו איך לנטרל את הפועל ת"א. חוץ מאיזה מצב נייח, הם לא הגיעו לבעיטה לשער. בסופו של דבר לספוג בשנייה האחרונה מקרן זה מתסכל ,אבל המשחק הזה נותן לי המון בטחון בקבוצה וגם המחויבות של החבר'ה לקראת מאבקי התחתית".

מנחם קורצקי | דני מרון

לקראת מכבי תל אביב ביום רביעי בבלומפילד (20:00, שידור ישיר בספורט1): "נתאושש מהמשחק הזה ונכין את החבר'ה. צריך לעשות כמה רוטציות, אבל אני חושב שעם משמעת טקטית, עבודה ואמונה – נוכל להוציא נקודות ממכבי ת"א".

מקסים פלקושצ'נקו אמר: "כולנו מאוכזבים. במחצית השנייה הרגשנו טוב. פספסנו כמה הזדמנויות והם כמעט לא הגיעו למצבים. ספגנו ממצב נייח בדקה ה-97, אנחנו מתבאסים מאוד, אבל ממשיכים הלאה. מכבי ת"א ברביעי? אין ספק שזה יהיה משחק הרבה יותר קשה. נבוא ולא נתבזה נגדם. נשחק את המשחק שלנו, נבוא להראות מי זו חדרה".

מקסים פלקושצ'נקו, לידור כהן
מקסים פלקושצ'נקו, לידור כהן |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי