גרשון הוצע למכבי פ"ת, שסירבה. דיווח: ורונה תנסה לצרף את בלוריאן

רמי גרשון
רמי גרשון | מאור אלקסלסי

שחקן מכבי חיפה לא על הפרק מבחינת המלאבסים. הקבוצה מהסרייה א' ניסתה לצרף את הבלם במהלך החלון הנוכחי, אך נענתה בשלילה והמגעים עשויים להימשך בקיץ. תג המחיר: כשלושה מיליון יורו

(גודל טקסט)

מסתבר שלא רק ליאל עבדה מבוקש. על פי דיווח שפורסם הבוקר (שני) בתקשורת האיטלקית, ורונה מהסרייה א' עוקבת אחרי בלם מכבי פתח תקווה, אור בלוריאן, והיא צפויה לנסות לצרפו בתום העונה. בדיווח טענו שוורונה וספציה רצו לצרף את בלוריאן כבר במהלך החלון הנוכחי, אך הן נתקלו בהתנגדות מצד מכבי פתח תקווה, שהבהירה כי תהיה מוכנה לנהל מו"מ רק בתום העונה.

במכבי פתח תקווה ציינו כי הם אינם מחזיקים בפנייה רשמית מצד האיטלקים וטענו שהתעדכנו גם הם דרך הדיווח בתקשורת האיטלקית, אך ההערכות הן שהמלאבסים ידרשו עלי בלוריאן בין 2.5 ל-3 מיליון יורו. לבלם הצעיר והמבטיח חוזה עד קיץ 2024 במועדון ואין בחוזהו סעיף שחרור.

בכתבה החמיאו לבלוריאן וסיפרו על המסלול שעשה "הישראלי הוא תוצר המשתלה של מכבי פתח תקווה. בלוריאן הוא בלם בגובה 1.88, ששוקל 85 קילו, פיזי מאוד וניחן במשחק רגל מצוין ועמידה טובה על המגרש". עוד ציינו כי השחקן ערך את הופעת הבכורה שלו אשתקד בליגה הלאומית וסיפרו שהשנה הפך לשחקן הרכב קבוע בליגת העל, כשבדרך הוא עבר בכל הנבחרות הצעירות.

ירדן כהן, אור בלוריאן | ברני ארדוב

אחרי 21 מחזורים, ורונה ניצבת במקום התשיעי כשבמאזנה שמונה ניצחונות ו-30 נקודות. לאחרונה איבדה מעט גובה עם שלושה הפסדים, אך גם רשמה ניצחון גדול, 1:3 על נאפולי. את הקבוצה מאמן איבן יוריץ' הקרואטי והשחקן הכי מוכר שלה הוא בן ארצו, ניקולה קאליניץ'.

בנושא ג'וסי לופטה, האיש החזק במועדון, אבי לוזון, אישר את ההתעניינות מצד בני יהודה, אך הבהיר כי לא החליט אם לשחררו והדבר תלוי במציאת מחליף ראוי בין אם זר ובין אם ישראלי (בקבוצה מחפשים אחד כזה). בעניין אחר, הבלם מרקוס דיניז עדיין מתקשה להחלים מפציעתו עוד מהמשחק מול מכבי תל אביב והוא צפוי להיעדר מהמגרשים עוד שבועיים לפחות.

בתוך כך, הבלם רמי גרשון, שלא רשם אף הופעה העונה במדי מכבי חיפה בליגה, הוצע למכבי פתח תקווה, אך המלאבסים הבהירו כי הם אינם מעוניינים בבלם וצירופו לא על הפרק.

רמי גרשון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי