אצילי עשוי לרדת לספסל בדרבי, חוסה רודריגס צפוי לחזור להרכב

אחרי שני הפסדים כואבים בשלושת המחזורים האחרונים, דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק הקריטי נגד הפועל חיפה. דוניו אמור להחליף את רוקאביצה הפצוע, אך גם וילדסחוט בתמונת ההרכב. עוואד יחזור?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) לחופש ומחר הם יקיימו את האימון המסכם לקראת הדרבי הקריטי מול הפועל חיפה (רביעי ב-20:45). במועדון מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון תעלה את מפלס הלחץ לגבהים חדשים, כשהפער ממכבי תל אביב ירד לשתי נקודות בעקבות שני הפסדים צורמים בשלושת המחזורים האחרונים.

כזכור, הירוקים הפסידו 2:1 בדרבי הראשון של העונה, כששער דרמטי של לירן סרדל עמוק בתוך תוספת הזמן הוציא את הפועל חיפה לדרך חדשה ואולי אף הציל את משרתו של המאמן חיים סילבס. הפעם, מקווים במכבי חיפה, התסריט יהיה שונה לחלוטין. בזמן הקצר שנותר, המאמן ברק בכר והצוות שלו יעבדו עם השחקנים על הפן המנטלי וינסו לרומם את רוחם.

בהיעדרו של ניקיטה רוקאביצה הפצוע, נראה כי גודסוואי דוניו יפתח בחלק הקדמי וינסה למלל את החלל העצום שהותיר מלך שערי ליגה. אגב, בפעם היחידה שהגנאי פתח העונה בליגה, במשחק הביתי מול בני יהודה, הוא גם הבקיע ובכרמל מקווים שזה יקרה גם ביום רביעי. אפשרות נוספת שנשקלת על ידי בכר והצוות שלו היא הצבתו של יאניק וילדסחוט בחוד.

דוניו | טל לוי

באשר לסאן מנחם, המגן עבר אתמול טיפולים לאחר שהרגיש התכווצות בשריר הירך האחורי והוא ינסה להשלים מחר אימון מלא. להרכב מכבי חיפה יחזור חוסה רודריגס הספרדי שנעדר מול אשדוד בגין צבירת כרטיסים צהובים, כשמי שעשוי לשלם את המחיר ולרדת הספסל הוא עומר אצילי שלא הרשים. במקרה כזה, צ'רון שרי יחזור לכנף ימין.

ומה קורה בגזרת הרכש? בעקבות פציעתו של רוקאביצה, שסובל מקרע קטן בתאומים וצפוי להיעדר כשבועיים, בחיפה מנסים לצרף חלוץ ובראש הרשימה נמצא מוחמד עוואד (ראו ידיעה נפרדת).

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי